shotjes nemen met vriendje

hee meiden!
ik ben volgende week alleen thuis en mn vriendje komt dan even langs:D
we dachten dat we dan ff dronken konden worden en zo wat losser zouden zijn voor de sexytime… dus we wilde shotjes nemen en bij elke 3de shotje dat je hebt genomen dat je 1 kledingstuk uitdoet. alleen mijn vraag is dus: wanneer neem je een shotje?
ik had ook even op internet gekeken maar daar staat meestal spelletjes voor meerdere personen op en aangezien wij met zn tweetjes zijn is het wat lastiger…

ik dacht al aan zap de neger (dat elke keer dat je een ‘afro amerikaan’ op tv ziet dat je dan een shotje neemt) maar dan blijf je maar tv kijken…

dus nog orginele ideetjes?? :wink:

xxx

:cowboy_hat_face:

Dan heb je heeel veel shotjes op voordat je kleren uit zijn, tegen die tijd zijn jullie vast al lam

met kaarten? dat als je een oneven getal hebt dat je moet drinken, en met boer vrouw en koning ook vrij bent?

Of je doet gewoon westrijdje wie er sneller meer op hebben:P

Maar hoezo wil je eigenlijk dronken worden?
is toch helemaal niet leuk

mexxen, dat is dobbelen.

ahaha geweldig dat spel ga ik x met mn vriend doen (:
umh… kaarten? wij doen altijd dat je allemaal 10 kaarten krijgt ( kan ook 5 )
en dan draai je kaarten om, en als je dan die kaart hebt moet je drinken.
word je btw wel heel snel dronken en is je fles zo leeg

niet dronken maar aangeschoten… we wilden eens een keertje wat anders;)

welke kaarten?

ja die je vast hebt haha:$ wel met twee pakjes kaarten,
bijvoorbeeld jij hebt een boer, een 8, 9, vrouw etc.
en dan draai je kaarten om, als jij een boer hebt moet je drinken.
leg je die kaart weg, en we doen dan wie als eerst alle kaarten weg heeft, die mag iemand aanwijzen die twee shotjes moet nemen, dus kan je ook wel doen…
als je vriend eerst alle kaarten op heeft, dat jij dan 2 shotjes moet nemen, mij kun je altijd afschrijven na dit spel ( ik heb altijd pech -.- )

ooow snap t al:P lijkt me wel grappigXD

Inderdaad, dan ben je al helemaal weg:"")

oow xD Ik dacht al:P
Ik zie echt twee mensen voor me die helemaal lam zijn en dat het niet wil ofzo xD
Dat zou wel zonde zijn van je avond

hahaha:P
iemand nog ideetjes?

hahaha^ ik ben wel eens dronken geweest met mn vriend, en jongens kunnen altijd ‘seks’ hebben don’t worry! haha ik vind het wel grappig als we een keertje dronken zijn na een feest, dan kunnen we zo hard lachen echt geweldig :grinning:

en dan ook veel foto’s maken:P is leuk voor later^^

Kaartje blazen :stuck_out_tongue:

Of je gaat juffen :slightly_smiling_face:

niet lullig bedoelt ofzo, maar ik vind dit best triest.

oke, wel lullig bedoelt.

Failz

waarom triest:P? beter met je vriend dronken worden als je thuis bent en gek doen met hem, dan een of andere losgeslagen iets die dronken is in de stad en ‘gek’ doet met alles en iedereen om zich heen, dat vind ik fail