shorts met Amerikaanse vlag

Hey hey meiden,

ik ben op zoek naar een shortje zoals deze:

http://2.bp.blogspot.com/_Jc3kXYNbxc0/TQG25I-Wr9I/AAAAAAAABRA/hSPld-58R6U/s320/topshop%2Bflag%2Bprints%2Bshorts.jpg

of deze:

http://30.media.tumblr.com/tumblr_l6zlcfmI7H1qapubmo1_500.jpg

Ik heb er al een paar gevonden op ebay, topshop enz. Ik heb alleen geen creditcard en kleding bestellen in het buitenland vinden mijn ouders niets goed. Hebben jullie toevallig ergens zo’n shortje gezien?

Alvast bedankt!

Je hoeft geen creditcard te hebben, kan via paypal.
Maar ik zou niet weten waar je hem ergens anders kan krijgen.

Oh, die shorts zijn echt zo mooi. Ik ga dit topic even in de gaten houden. :"D

Nou ja, zoals in mijn beginpost staat: mag niet van mijn ouders :frowning_face:

Er zijn hier geloof ik al een paar topics over geweest, maar ik zou het niet weten. Je kan 'm ook zelf maken?

En gebruik voortaan het ik-zoek topic alsjeblieft (:

O, sorry! Niet goed gelezen!

is al een topic over + ikzoektopic
ot: idont know, maar wel gave shorts

er is inderdaad een topic over hoe je zo’n shortje zelf kunt maken. Maar mijn vraag is anders, nml: ‘waar kan ik zo’n shortje kopen?’ Op dat topic waren alleen maar links naar buitenlandse sites te vinden.

Bij de New Yorker!
Vandaag liep ik toevallig naar binnen voor een cadeautje en toen zag ik er eentje hangen op een etalage pop.

toevallig zag k ze van de week
bij de NewYorker :stuck_out_tongue:

wat een leuke newyorkers overal zeg; waar gaan jullie dan? want bij mij hebben ze nooit iets leuks wat ik hier allemaal wel niet hoor.

ik kwam ze tegen in zo’n winkel in venlo !

ooh ik vind die echt leuk!!

aaah, superbedankt #My_FashiOnality en @THEFLASh, ik ga morgen meteen na school in Utrecht kijken en als ze ze daar niet hebben kan ik ook nog naar Arnhem toe :grinning:! Ik hoop dat ik nog zo’n shortje kan scoren (kan ik mooi aan naar pinkpop)!

Ik moet deze ook 1!
haha inderdaad ideaal voor Pinkpop haha

liefs,

ze zijn echt leuk!

jaa, ik kwam ze een paar weken geleden tegen op het inspiratietopic ofzo en ik toen dacht ik: hmm, wel leuk. En toen moest ik er vandaag opeens weer aan denken en toen bedacht ik me opeens: ‘dat shortje zou echt gewéldig zijn om aan te trekken naar pinkpop :slightly_smiling_face:!’

ooh vet.
hoe duur zijn ze bij de nyorker?

OW DAN MOET IK ECHT NAAR THE NEWWW YORKERRR

Hoe duur bij Newyorker? C: