Shorts + Korte broek

Hee, ik heb twee miskopen die ik nooit aandoe (en niet alleen omdat 't nu koud is xD).
Shorts

http://img90.imageshack.us/img90/6610/dsc00946iy3.jpg

Ik draag ze niet omdat ze een hele gekke kleur hebben, 't is geen bruin en ook geen groen, hele lelijke kleur dus.

Korte broek

http://img90.imageshack.us/img90/4505/dsc00948mw0.jpg

Deze draag ik niet omdat hij heel hoog zit en zo’n net-niet lengte heeft, tot net over m’n knie xD Ook zakt hij best wel af… Hij is trouwens zwart met bijna onzichtbaar verticale streepjes erop, dat zie je geloof ik niet echt op de foto.

Hoop dat jullie d’r wat mee kunnen? :grin:
PS: Let niet op de muis, da’s een speeltje van mijn kat :]

upje

je kunt je kleren beter niet verkopen met een hele lelijke kleur

ze verkoopt ze ook niet, ze vraagt wat je ermee kan :stuck_out_tongue:
ontopic: ik zou niks weten eigenlijk, maar dat shortje (inde zomer dan he :stuck_out_tongue:) met een grijs hemdje misschien?

Ik vind het geen lelijke kleur? In de zomer kan het toch gewoon met een leuk truitje erboven ofzo :slightly_smiling_face:

Maar als je het niet mooi vind, dan moet je het ook niet dragen =P

ik vind de shorts wel leuk (en helemaal geen gekke kleur). je kan hem heel makkelijk combineren met een leuk tshirtje, teenslippers en armbanden enzo. als je thuis geen thirtjes hebt liggen die er leuk bij passen neem het broekje dan mee als je gaat winkelen en hou hem er zeg maar bij als je langs een rek komt met allemaal kleuren. zo kan je denk ik het beste kijken wat er het leukst bij past :slightly_smiling_face:
succes!

okeee draag het dan gewoon niet als je het niks vind :slightly_smiling_face:

Gewoon lekker simpel en zomers met een wit/zwarte tanktop en slippers en paar bangles?

Bedankt voor de tips! Mssn moet ik hem idd maar es meenemen uit shoppen xD
@bananahead & udontknowme: Tja, ik vind opzich beiden wel ok! Alleen niet superleuk ofzo, dus ik zoek iets wat ik ermee kan combineren zodat t wel superleuk wordt! :grin:

ze zijn zotezien katoen, dan kun je ze ook verfen!

en andes met wit of ogek geel. en licht bruin!

Die eerste short vind ik wel heel leuk en helemaal geen gekke kleur. Gewoon met een effen shirtje en wat sieraden zal het er wel leuk uitzien, i guess. ;]

die eerste in de zomer met een grijs hempje en daar een roze over heen een paar slippers en een grote tas is best leuk!

Mee eens!

ik vind die 1e echt super!
combineren met een leuk hempje of een wat losser shirt
bikini eronder?
leuke slippers of anders ballerina’s
een paar sieraden? (ketting, amrbanden)
en klaar ;d

In de zomer kun je de eerste gemakkelijk combineren met een zwarte, witte, grijze of bruine tanktop, [ik vind het trouwens een leuke kleur]
en een lange ketting, armbanden en slippertjes of ballerina’s eronder.

De tweede vind ik persoonlijk minder omdat ie te lang is, je kunt hem óf combineren met een doodnormale top, en anders laat je hem inkorten/ kort je hem zelf in, of draag je hem niet meer.
Of je kunt hem natuurlijk nonchalant oprollen, wat ik zelf heel leuk vind.

Die eerste is heel leuk! De kleur is heel leuk met wit, je kan er dan van alles bij doen, bijvoorbeeld zo’n bloesje met een riem (om je heupen!) weet niet of je snapt wat ik bedoel. maar dat zou ik zelf doen, leuke slippertjes en armbandjes, en klaaar!

volgens mij staat het wel met een roze topje/shirtje, en misschien kan je de andere korter maken. xoxo

Ik heb precies hetzelfde groen/bruine broekje en draag hem heel vaak…
Met een dikke maillot / legging eronder…
High heels of stoere laarzen en een zwart shirtje…
Zelf combineer ik hem altijd met zwart of wit…

In de zomer draag ik hem gewoon zonder legging / maillot…
En dan met een leuk hempje en slippertjes / ballerina’s

Dat eerste shortje vind ik gewoon een heel leuk en normaal shortje waar je best veel mee kan combineren zelf vind ik wit het mooist en dan met donkerbruine leren slippers heb ik zelf ook vaak aan. Die tweede zou ik nooit aandoen die vind ik te lang voor een short misschien kan je hem korter maken?