Shortjes aan op school? (HBO)

Hey hey,

In principe geen probleem…
Maar vorig jaar ben ik begonnen op een HBO school in Brabant. Zelf kom ik uit Noord-Holland.
Deze week wordt het echt ontzettend warm, dus ik weiger in een lange broek te lopen.
Maar blijkbaar is het hier heel gek om shortjes aan te doen naar school?
Veel meiden vinden het “te kort” ofzoiets, dus lopen ze maar in lange broeken met open schoenen…

Wat vinden jullie?
Shortjes aan naar school: Go of no go?

ligt er denk ik helemaal aan hoe kort ze zijn.
Persoonlijk loop ik niet in korte broeken dus ja geen dilemma :grinning_face_with_smiling_eyes:
vandaag zag ik wel klasgenoten in shortjes dus ja.

Go.
Ik zie het probleem niet :’)

Ik heb geen ervaring met het hbo, maar bij mij op de middelbare school loopt iedereen in korte broekjes als het warm is, je wordt gek aangekeken als je een lange broek aan hebt :’)
Ik zou gewoon een shortje aan doen hoor, niet zo eentje waar je billen uit vallen maar eentje tot onder je kont.

Zie je hier zat hoor, of jurkjes. Zolang je niet in je blote reet zit, prima toch? En dan nog zou je het zelf moeten weten. Het is volwassenen onderwijs, dan mag je dat zelf weten vind ik. Ik ben zelf sws niet van de shorts maar heb er absoluut geen moeite mee ofzo.

Tuurlijk kan dat gewoon. Het is een normaal kledingstuk.

Mits je kont er onderuit steekt.

Gewoon doen! Desnoods een dunne panty meenemen en eronder doen als ze raar kijken of je je ongemakkelijk voelt.

Je bedoelt denk ik ‘tenzij’ :stuck_out_tongue:

oh, oeps ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

Volgens mij hoort dit bij fashion ipv school, maar oke.
Ik vind dat dit kan:

En dit absoluut niet:

Je kan ook altijd een jurkje aandoen, is net wat gekleder meestal maar toch frisser dan een strakke broek.

Ik vind het te kort en zelf vind ik dat het niet kan maar genoeg mensen doen het dus als jij het zelf wel wil dan is dat toch prima? Op een kantoor is het wel echt een no go trouwens.