Short people issues

Hey girls, ik ben best kort 1,60 en en heb dus super korte benen en echt issues met broeken. Bijv als ik een broek koop bij de Zara 30 euro en dan moet ik 'm nog inkorten 45 euro voor een broek terwijl hij eigenlijk gewoon 30 is nou jullie snappen me punt denk ik wel. Broeken van bershka zijn wel wat korter maar nog steeds veelste lang voor me en ik verslijt broeken ook nog is super snel en ben nou niet de rijkste haha weten jullie misschien goede sites/winkels waar ze broeken verkopen voor de wat kortere mensen ? Of winkels die zelf inkorten Thanks alvast

H&M gewoon, lengte 30 inch

Die van de H&M passen mij meestal wel en ik ben 1.63, je moet gewoon net de goede vinden.

Ik heb dezelfde lengte en ik koop mijn broeken meestal bij zalando. Helaas zijn bijna alle broeken met lengte 28 van dure merken…
Topshop is het enige merk met korte broeken voor een redelijke prijs. Rond de 50 euro meestal.

Broeken van h&m snap ik echt niet van die maten, welke is dan de lengte maat het eerste getal of tweede ?

Het eerste getal is altijd de lengtemaat, die moet je dan in maat 30 nemen.

Het eerste getal is de breedtemaat, de tweede de lengtemaat. Ik werk in een kledingwinkel.

Ik ben zelf 1.58 en ik heb laatst een lijn broeken gevonden bij de only die me passen.

Bij de Only! Lengtemaat 30 :slight_smile:

Ik ben 1.55 en ik heb een super fijne zwarte stretch broek van only in lengte maat 32 en zit echt perfect!

Nee :’) Tweede is lengte

Thanks dames! Zal even bij de genoemde winkels kijken

Bij mij zijn ze ook te lang. Ik sla ze gewoon een keertje om.

stradivarius heeft een lijn broeken met de perfecte lengte. ik ben zelf ook 1.60

Bij ASOS petite, ik heb zelf ook lengtemaat 28 en die zijn altijd goed kwa lengte. Wel wat duurder soms.

Ik zit nu op de ASOS site en er staan alleen maten maar geen lengtematen, dus zijn ze allemaal gewoon lengtemaat 28 ?

H&M sowieso, hier nog een kleine spriet :stuck_out_tongue:

Ah top dit! Nu weet ik eindelijk wat welke lengte ik nodig heb. Ik ben 1.59 en vind het niet mooi als de broeken lang zijn, vind het zelf erg fijn en mooier zitten als ze strak zitten om me enkel en niet dat ik het moet opvouwen.

Voila. En dan links kan je jeans, leggings of trousers aanklikken.

Ohja oops dat bedoelde ik :’)

Maar in ieder geval, ik heb hetzelfde probleem en ik merk dat de lengtematen bij andere winkels echt verschillen. Die van H&M vallen bij mij meestal kleiner uit dan bv Only. Je kunt zoals eerder gezegd ook nog een keertje omslaan!