Short hair - emma watson

ik heb onlangs mijn haar (3 weken geleden) zo kort als emma watson gedaan. Ik had eerst lang haar over de schouders. Ik ben er heel blij mee, maar nu vroeg ik me af of jullie geen leuke accesoires vinden voor kort haar. hint hint please en waar je die terug vindt

xxx

speldjes, haarband? Gewoon in de h&m enzo.

een leuk strikje speldje iets?

H&M/Pieces/Six/Claire’s
zo dat was lastig.

Sjaaltje ofzo? Zelf vind ik accessoires niet zo leuk staan in het haar, vaak een beetje kinderlijk. Als ik het zo kort zou hebben, zou ik het gewoon laten zoals het is.

ik vind een simpel haarbandje wel leuk met wat losse plukjes voor de band langs je gezicht dan lijkt het net of je het achter vast hebt.

Ik zou niks in je haar doen.

Ik zou er ook niks in doen, vind het dan snel truttig of idd kinderachtig worden.

Ik zou er inderdaad niks in doen, beetje tuttig.

ja dat was ik ook aan het denken, maar zo’n speldje of diadeempje lijkt me ook wel leuk

Bij de Hema hebben ze soms leuke haarbandjes!
En ook hele leuke schuifspeldjes, die hebben ze idd ook wel bij de H&M of kruidvat bijvoorbeeld! (van zenner)

Hee Hee,
Ik heb zelf ook zo’n kort haar. Maar helaas was dat niet m’n eigen keus…
Ik heb zelf heel vaak een roos in m’n haren. (ik heb iets met een roos) Natuurlijk niet zo’n hele grote.
Verder heb ik pas een haarband gevonden die ik nog had liggen in dezelfde kleur als mijn haren. Zo’n vlecht haarband.
En verder heb ik gewoon af en toe een speltje in ofzo.
Het ziet er meestal niet tuttig of kinderachtig uit hoor :wink:
Staat je heel leuk (aan je avatar te zien;) )

Ik heb 't zelf nu zo, misschien heb je er wat aan :

http://farm7.static.flickr.com/6020/5926929082_8d134824f0.jpg

oh leuk, op dit moment heb ik ze korter. het was een foto van 3 weken geleden en eergisteren heb ik ze nnog korter laten doen met de tondeus net lijk jij…

Ik vind het leuk zonder al die frutsels (:

Een haarbandje staat soms wel leuk.

ik denk dat het een haarbande of diadeempje gaat worden