shopsteden?

Hoi, Ik wil weten in welke steden je lekker kan shoppen:) Morgen ga ik naar Antwerpen en ik wil graag weten naar welke winkels ik echt toe moet, en welke er allemaal zitten.
Het lijkt me handig om hier een topic over te maken, sorry als er al een soortgelijk topic bestaat maar ik kon niks vinden in de zoekfunctie :flushed:

In Antwerpen: Forever 21, Brandy Melville, Urban Outfitters en de andere ketens op de Meir (H&M, Zara, Mango, Pull & Bear…), buiten de Meir ga ik niet veel shoppen maar de Fish & Chips en de Vier winkel zijn ook wel leuk (als je een skaterstijl hebt qua kleding)

Ga zeker langs bij Urbain Outfitters ! Dit is echt een keileuke winkel ! Ook Forever21 is leuk en natuurlijk heb je ook nog de H&M enz … Veel plezier morgen !

Bedankt voor tips! Ik zal zeker een kijkje nemen in die winkels:)

Forever 21 is echt super leuk!

hey ik ga binnenkort een dagje shoppen in Delft. Wat zijn daar de leukste winkels?

Eerlijk gezegd vind ik Delft echt niet bijzonder. Je hebt er bijna alleen maar de standaard winkels, H&M enzo.
Als je daar in de buurt bent zal ik je eerder aanraden om naar Den Haag of Rotterdam te gaan.

Ja ik heb dezelfde vraag over de hoofdstad van belgie, brussel! Wie weet leuke winkels die niet in nl zijn?

Ik ga met tienertoer shoppen maar we willen een leuke stad & amsterdam mag niet. Waar veel winkels zitten & veel variatie qua winkels , iemand een leuke stad ( Ook niet eindhoven want daar gaan we al heel vaak naartoe )

In Antwerpen sowieso de Forever 21, New Look, Urban Outfitters en H&M.
Londen is ook super leuk om te winkelen maar als je het wat dichterbij zoekt is Arnhem ook echt een aanrader!

Daar dacht ik ook al aan! Aan arnhem. Welke winkels liggen daar & is het makkelijk te vinden als je er nog nooit ben geweest?

New york en Washington DC
ookal ga je daar niet even een daggie heen, maar als je ooit in Amerika bent…

Arnhem is fijn ja! De looproute spreekt vanzelf als je vanaf het station naar het centrum loopt :slightly_smiling_face: Neem ook even een kijkje op het Rozet dakterras (rozet is bibliotheek daar) fantastisch mooi uitzicht over de stad.

Breda is ook een leuke stad, best veel winkels en ook leuke café’s

Groningen is ook leuk, vooral de gezelligheid.

Heeft iemand tips voor Amsterdam ?
Tot nu heb ik alleen de bijenkorf waar ik iets moet halen…
dus geen hm/mango/zara die hebben we hier in Limburg ook haha

Maastricht is wel erg leuk! Rotterdam en Utrecht vind ik ook enorm fijn

Rotterdam!!

Brandy Melville, Abercrombie and Fitch, River Island, Scotch and Soda, Pull & Bear en ik zou toch een kijkje nemen bij de Zara. De Zara in Amsterdam is heel anders.