Shopscene, Fashiondays 2010 !!!

Wie gaat er naartoe? ik ga er zeker weten heen XD
Ik ben er vorig jaar al geweest om kleding in te kopen voor de kledingwinkel waar ik toen werkte, en ik kan jullie zeggen, ze hebben SUPER veel mooie kleding en accessoires!! (een kaartje kost ¤17,50)

ik heb geen flauw idee wat het is…

misschien kun je meer uitleg geven

op de hoofdpagina staat een artikel XD je komt dan op de site van shopscene terecht

oh haha even lezen dan

hmm ik vind 17.50 zelf nogal veel voor alleen nog maar de entree. dus zal niet gaan. maar het klinkt allemaal wel erg leuk!
als het goedkoper was en dichterbij had ik wel een kijkje willen nemen

Ja het entreekaartje is inderdaad wel prijzig, als ik niet wist wat er allemaal is daar, had ik waarschijnlijk ook niet gegaan.
(ik werd helemaal gek toen ik daar binnen was ik wou alles hebben (A) )

Ik heb net even op die site gekeken het lijkt me wel super leuk maar het is er vast heel druk of valt dat mee?

en als je bijv op zaterdagmiddag gaat is dan niet al heel veel uitverkocht want lijkt me beetje lullig als ik daar aan kom ( vanuit groningen) en dat er dan geen maat S meer is of alle leuke dingen weg zijn Of word het bij gevuld…
En ik wou graag met mijn vriendje heen haha ja die houd wel van shoppen maar is dat wel leuk voor hem zijn er wel meer jongens?

en wat voor soort kleding is er tekoop is het echt zo goedkoop of zijn er alleen tommy hilfiger ( en andere dure merken) wat goedkoper…

sorry voor de vele vragen maar wil het wel even weten want ik moet er best lang voor reizen. alvast bedankt

Ja ik denk wel dat het druk is, maar ik denk niet dat alles super snel uitverkocht is, het is een groothandel dus ze zullen wel veel op voorraad hebben (denk ik). Je hebt er super veel verschillende winkels en je hebt er, net zoals in de stad goedkope en duurdere kleding en accossoires.
En ik heb geen idee of er veel jongens op af komen:P volgens mij hebben ze niet zo super veel jongens kleding ( ik heb er toen iedergeval niet op gelet).

haha oke bedankt.

Naja het lijkt me wel een keer leuk om naar zoiets heen te gaan alleen wel jammer dat het altijd ver weg is! Naja hoopelijk komen er binnekort weer van die blokkertrein kaarten hihi.

haha ja idd!

wat voor merken zijn er te koop dan:P?

Ik heb geen flauw idee. ik kocht alleen kleding in van het merk Perla Nera, waar ik toen voor werkte.

Ik ben inderdaad benieuwd wat voor merken er allemaal zijn…

ja dat vroeg ik me ook al af & is het zóveel afgeprijsd dan?

ja volgens mij wel, ik heb gelezen dat het flinke kortingen zijn.
Maar kijk H&M, lady sing is merk maar ook chanel, prada, g-star, diesel en dat chanel en prada, g-star en diesel zullen wel wat prijziger zijn dan de andere merken

en hoeveel scheelt dat dan:P, want als je op een broek van ¤100,- een tientje korting krijgt is het voor mij niet de moeite om daarheen te gaan, gezien de entree & treinkosten…

Het lijkt me wel wat. :slight_smile:

Even lezen.

ik weet niet hoe het met de prijzen zit maar als alles voor de inkoop prijs word verkocht is het best wel goedkoop…

Ik wil ook wel alleen ben ik bang dat het tegenvalt dus iedereen die er eens geweest is even reageren hoe het was en wat voor merken er te koop waren enz! :grinning: