Hoii
Ik wil een nieuwe schooltas kopen, maar ik weet niet precies welke. Ik wil eentje die er een beetje uitziet als een shopper, of eentje die een “vrouwelijk” (niet t juiste woord denk ik) is, dus geen rugzak, maar ik heb geen idee welk merk goed is.
Welke schooltas hebben jullie + hebben jullie ideeën voor een schooltas voor mij?
niemand?
Ligt er denk een beetje… Zit je op de middelbare school?
Ik merk namelijk dat op het HBO juist weer heel veel mensen met een rugtas lopen omdat het gewoon veel lekkerder zit.
Ik heb voor gewoon normale dagen een VANS rugtas. En voor de dagen dat ik er representatief uit moet zien en dus gewoon heel netjes gekleed moet zijn een Zara office bag.
Deze om precies te zijn
Ja, middelbare school, dankje
Cowboysbag?
Die zijn wel prijzig, maar er zijn ook goedkopere (neppe) varianten van te vinden.
Ik vind zelf dat ze bij de Mango erg mooie tassen hebben. Ik heb er zelf ook één van de Mango die ik gebruik voor school. De tas is net groot genoeg voor mijn boeken en schriften en heeft een extra vak voor je mobiel en sleutels en dergelijke. Bij winkels zoals de H&M, River Island, Zara en Primark hebben ze ook vaak wel tassen die geschikt zijn voor school.
Ik gebruik zelf een Le Pliage (zwart), van Longchamp Hij past overal bij, groot, maar je kan hem ook opvouwen, heeft nog een apart vakje, en hij was niet eens echt duur. Ik vind het echt een geweldige tas haha.
Dankjulliewel
Deze heb ik van de h&m, best goedkoop, mooi en heel fijn past veel in en gaat lang mee doe er nu al bijna een jaar http://m.hm.com/nl/product/34146?article=34146-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT