Shoppen met je bomma, wat nu ?

Hey, ik g binnenkort shoppen met mn meter (eignlk is ze mn bomma)
Maar mijn irri broertje wilt natuurlijk ook mee ! hoe moet ik dat aanvangen ? Want hij wilt alleen naar de speelgoed winkels ! en ik wil natuurlijk naar de sting, de h&m … :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar nu even over mn bomma, zij neemt altijd wel wat geld mee, en betaalde de vorige keer bijna alles zelf! terwijl ik wel af-en-toe zei dat dat helemaal niet nodig was, maar je kent oma’s é !? Wat kan ik er tegen doen dat ze niet AAAALLLEES blijft betalen ? :anguished:?
(soms is het wel best fijn !)

Dikke kus Amber :couplekiss_man_woman:

Wat is een bomma?

een oma ! hihih :slightly_smiling_face:

als je oma ook met je broertje wil kan je moeilijk tegen je oma zeggen dat jij dat niet wil, en trouwens als jij in de h&m of de sting bent dan moet je broertje wachten op jou dus het zou ook niet eerlijk zijn als jij alleen maar winkels mag uitzoeken

Ik wou dat ik nog met mijn oma kon winkelen. Maar nee ik vind niet dat je van dat geld moet profiteren, kijk als ze echt aanbied om iets op haar kosten te nemen/kopen dan ja oke. Maar ik zou gewoon tegen je ouders of tegen je bomma zeggen dat je liever een keer alleen met haar op stap zou willen.

Omdat die niet nodig waren? Je kon nog prima door in antiverveeltopic 1/het algemeen fimotopic.

gwn, omda ik al ns ben gaan shoppen met haar alleen zonder irri broertje… en toen kocht ze veel te veel voor me! ik had 55 euro meegekregen, en k had 40 euro trg mee naar huis omdat ze bijna alles zelf wou betalen ! :kissing:

ik denk niet dat wij dat zo kunnen zeggen, iedere oma is anders.
en kies gewoon om en om met je broertje een winkel uit! :wink:

ik weet het niet, ikzelf hou er niett zo van

Dit. En ik weet niet hoe oud je broertje is, maar hij kan best naar een speelgoedwinkel (eventueel met je oma) terwijl jij naar kledingwinkels daar dichtbij gaat. Dat deden wij eerder ook altijd (maar daar ging mijn broertje naar sportwinkels) en dat werkt prima.

ja, dit is wel een goed idee ! we zullen dat dan misschien wel kunnen toepassen!
(mijn broertje is 10 jaar, en denkt alleen maar aan: voetbal, speelgoed, geweertjes, tv ! ) :nauseated_face:

Waarom zou je in hemelsnaam van het geld van je oma willen profiteren?

Even een vraagje :
waar zien jullie alle nieuwe topics, want jullie zullen ook wel een weg gevonden naar mijn topic e ! ?

:guitar: Grtjs Amber :couplekiss_man_woman:

bhe, ik profiteer daar nie van, maar mn broertje, das een ander paar mouwen … Met profiteren bedoel ik eigenlijk dat ze allles voor mij wil betalen, en da ik da eignlk nie wil… maar tog toelaat ! :fu:

Gewoon je muis op het knopje forum houden. Dan kun je “nieuwe topics” kiezen, of gewoon “actieve onderwerpen”.

uhm als ze het toch echt voor je wilt betalen moet je voorstellen om dan bijvoorbeeld de helft zelf te betalen?

Ik snap niet waarom je niet een speelgoed winkel of sportwinkel in wil met je broertje, hij gaat toch ook mee als jij een kledingwinkel in gaat? Ik vind het eigenlijk ook wel sneu voor je broertje dat je zo over hem doet.

ik vind het raar dat je broertje niet mee wilt.
Ok, hij wilt naar speelgoedwinkels en jij kledingwinkels Maar alsnog. Je kan toch om en om doen? Kledingwinkel, speelgoedwinkel, daarna kledingwinkel, daarna weer speelgoedwinkel.
Ik zou het raar vinden als mijn zus tegen mij zegt dat ik niet mee mag winkelen met haar en me eigen oma.

en vn het geld: Je kan aan haar uitleggen dat je nu ook voor jezelf wilt betalen, en dat zij niet meer alles hoeft te betalen. Anders kan je ook kleding zoeken voor je oma samen met haar en dat je dat voor haar betaald.

Dafuq I just read.