Shoppen, Liegen en Verliefd zijn.

Het verhaal gaat over een meisje dat Kimberley heet. Ze denkt dat haar hele leventje goed verloopt, maar gaat het eigenlijk wel zo goed ?
Wat moet ze beginnen, als Chelsea haar heeft gebruikt. Komt ze erachter wie haar vader is ? En is die leuke jongen wel zo leuk. Daar komt Kimberley allemaal achter.

Moet ik beginnen ?

En wat moeten we hier nu mee eigenlijk??

okeee…!!!

oke… dus?

HAHAHHAHAHAH :expressionless:

Fijn dat je dit hier neer zet, en nu?

Of ik moet beginnen of niet :cold_sweat:

haha, begin maar.
het was eigelijk beste wel kutreacties voor je.

maar zet maar neer (:

En nu…?

De intro klinkt heel erg cliché, misschien kun je er wat originelers van maken als je gaat beginnen met schrijven… succes!

post maar een stukje (:

Ik had geen inspiratie >,<
Dus ik zette maa r gewoon wat neer.
Was opzich wel dom.
Verwacht niet te veel want ik doe het voor het eerst,
dus tips heb ik nodig :slightly_smiling_face:

“En hoe vind je dit” Chelsea draait een rondje.
Ik bekijk haar eens goed, ze heeft rode pumps,
een mini spijkerokje aan, en een leuk topje erboven.
“Leuk” zeg ik enthousiast. Als ik zoveel geld had zou ik het zo kopen.
Chelsea loopt weer het pashokje in.
Ik wacht, en bijt op mijn nagels.
Daar zie ik een leuke skinny hangen, tussen een paar andere
broeken. Deze valt wel erg op, ik loop er naartoe.
Ondertussen rekent Chelsea af.
“Chels, moet je eens kijken wat een leuke skinny” zeg ik vrolijk.
“Ja inderdaad, maar nu moeten we gaan” zegt Chelsea gehaast. Ik kijk haar raar aan, het is pas tien over vier.
Chelsea trekt me mee, en we lopen de deur uit.
Het alarm gaat af, ik kijk rond dat kunnen alleen wij zijn.
Een brede bewaker stapt op ons af. “Willen jullie je jas even open doen, dan kan ik controleren” mompelt hij.
Ik rits mijn jas open, en hij checkt me na, maar Chelsea lijkt daar heel anders over te denken, en trekt me mee. De bewaker rent nog een heel stuk achter ons aan, maar geeft het dan op.
Verderop durf ik eindelijk weer wat te zeggen.
“Waarom deed je dat nou” hijg ik.
Ik ben niet goed in sport, en ben nou al uitgeput. Daarom haal ik altijd maar een zesje. Ik voel een steek in mijn zij, en kreun.
Chelsea ritst haar jas open. “Kijk zegt ze.”
Ik kijk naar het shirtje, wat ze net aan had. Er staat: I’m a girl met zilvere letters op. “Chels, dat shirtje is harstikke duur” zeg ik op een zachte toon, bang dat iemand ons hoort. “Ja, dus daarom heb ik hem ook gestolen, gekkie.” en ze stoot me hard aan. Ik wrijf over mijn schouder. “Kom we gaan naar huis” en met mijn mond vol tanden, sleurt ze me mee naar het station.

Ga maar verder.

Eindelijk ik ben thuis, niet meer met Chels.
Eigenlijk werd ik een beetje gek van haar, ze denkt dat ze de mooiste is
en gunt mij nooit wat.
En dat stelen van dat shirtje, snap ik al helemaal niet.
Haar ouders hebben genoeg geld, en zij heeft heel veel geld op haar bankrekening staan.
Ik loop de woonkamer binnen en zie dat mijn zusje Kiki Bambi aan het kijken is.
“Kijk je mee ?”
“Nou nee, ik heb veelste veel huiswerk.” eigenlijk is dat niet waar, ik moet altijd huilen van Bambi.
Ik loop naar de keuken toe waar mijn moeder spaghetti aan het koken is.
Ik geef haar een dikke knuffel.
“Hoi mam”
“Hoi lieverd, was het gezellig in de stad” vraagt ze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]“Ja het ging wel.” en hang mijn jas over de stoel.
“Nog wat leuks gekocht.”
“Chelsea wel, ik niet” zeg ik op geïrriteerde toon.
“Wil je even de tafel dekken?” vraagt mama. Ik pak drie borden en bestek. “Wat wil Kiki drinken?” vraag ik, en pak alvast haar prinsessenbeker. "Doe maar limonade" en ze geeft me de koude limonade uit de koelkast. Als ik klaar ben met tafel dekken loop ik naar boven.

Ik loop mijn kamer in en zet de tv aan. Ik ga liggen onder de deken van Pip studio. Dat is zo’n meisjesachtige deken.
Ik kijk tien minuten naar The city, maar vind het te saai worden en zet het af. Al snel daarna gaat mijn mobiel, en je hoort de Lady Gaga- Pokerface ringtone. Ik neem op.
“Met Kimberley.”
“Haai Kimmie” snikt Chelsea.
“Wat is er” zeg ik op een lieve toon, maar eigenlijk weet ik best wat er aan de hand is.
“H-h-hij…” snikt ze.
“Wie” zucht ik. Ze heeft al zoveel vriendjes gehad, dat ik niet eens meer weet met wie ze nu heeft, of eigenlijk had.
“Jason. Hij… heeft het uit-uit-uitgemaakt” snottert ze.
Geen wonder denk ik bij mezelf, net goed.
Ze verslindt de ene jongen na de andere, en ze gaat vreemd.
“O jee” iets anders zeggen weet ik niet want ik heb totaal geen medelijden met haar. O nee dat is gemeen.
“Ik weet niet wat ik moet doen” zegt ze overspannen.
“Ik kom wel weer naar jou toe” zeg ik met een diepe zucht.
“Dankje Kim, je bent een schat” , en hoor een smak.
“Ja, totzo”
Als ik heb opgehangen, laat ik me op bed vallen.
Ze is er één dag overstuur van, maar morgen heeft ze allang weer met ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]een andere jongen. Ik loop de trap af en trek mijn zwarte allstars aan.
“Wat ga je doen” vraagt mama.
“Naar Chelsea, ze heeft me even nodig” , als ik dat zeg begrijpt ze wat ik bedoel. Ze knikt, “Ben je wel op tijd voor het eten?”
Ik beloof dat ik op tijd ben, en loop naar buiten.

GA JE NIET VEDER OFZO :open_mouth: :face_with_raised_eyebrow:?

Even rustig aub, ze wacht waarss op reacties, en misschien is ze even eten ofzo?

leuk.

té cliché vind ik

Sorry had ff geen inspiratie.