Shoppen in Utrecht

Ik ga aanstaande zaterdag met vriendinnen shoppen in Utrecht. Welke winkels mag je echt niet missen? :grinning:

Ik ben zelf grote fan van Episode. Fantastische vintage winkel.

In de Voorstraat zitten ook een aantal leuke tweedehandswinkeltjes, en Notorious, een winkel met ontzettend mooie pin-up jurken.

Image is ook leuk, als je meer van de merkkleding bent. Verkopen een hoop leuke merken, en vaak hebben ze ook flink uitverkoop (verderop voorbij de normale Image zit een Image outlet).

Episode inderdaad, verder shop ik altijd bij de bekendere winkels. Dus H&M, Zara enz. Ook de New Look (in de V&D) heeft vaak leuke dingen.

Dankjulliewel!
Ik ga wel kijken of ik de Episode en de Image kan vinden! En ik wist helemaal niet dat de New Look in de V&D zit, daar moeten we dan ook zeker even kijken! :slightly_smiling_face:

Starbucks.

Episode en Image zitten vlak bij elkaar, als je de Choorstraat uitloopt de Lijnmarkt in (daar zit de Image, en de Episode zit een stukje verderop aan de gracht er tegenover). Ong. tien minuten/kwartiertje lopen vanaf Centraal!

En in het Bakkerswinkeltje op de Voorstraat kan je ontzettend lekker lunchen, haha!

Als je een beetje van streetfashion/sneakers houdt (en genoeg geld hebt :stuck_out_tongue:) moet je even kijken bij:

• As it is (donkerstraat, dat straatje naast de H&M op de steenweg)
  • Lock & Load (Lange janstraat, tussen Neude en janskerkhof)
  • Square (Lange janstraat)
  • Revenge (Vredenburg)

Verder ook wel leuke winkels/straten:

• De salsa, boven de xenos maar ook naast de H&M in Hoog Catharijne
  • In de bakkerstraat heb je een pieces, claire’s, girlz en nog wat sieradenwinkels.
  • In de Lange Elisabethstraat (tussen vredenburg en steenweg) zit een america today, adidas-winkel, vero moda, accesorizes, leuke schoenenwinkels, frontrunner, body shop, lady sting, en als je doorloopt richting de steenweg loop je zo tegen de footlocker op

Ohja en de bijenkorf heeft in de kelder een paperchase afdeling, daar hebben ze allemaal schattige schoolspullen enzo, en voor de rest ook allemaal leuke onzindingetjes!