shoppen in UTRECHT

hoihoi
ik ga morgen naar Utrecht, ik ben erg beniewd hoe het daar is in the fashion?
ik heb nu een paar winkels maar ben bang dat ik het allemaal nog niet heb,
we beginnen morgen om 11 uur in Hoog Catharijne en dan gaan we de stad in,
iemand tips of aanraders waar ik echt naar toe moet gaan?
( ik hou van h&m,primark,zara,mango enz. ik weet dat zara en mango er niet zijn maar een beetje gelijkwaardige dingen(A) of van die kleine winkeltjes zijn ook heel leuk )

alvast bedankt!
xxxx

Zara hebben ze nu wel en zit naast The Sting en vlakbij H&M op de Oudegracht. [Toch?]
Op de Steenweg zit ook een H&M, die verkoopt alleen Divided-kleding. Ik dnek dat als je Hoog Catherijne uitloopt en je rechts gaat en dan links, je wel veel leuke winkeltjes vindt. Maar er zit echt van alles dus gewoon rondlopen en kijken wat je tegenkomt. :stuck_out_tongue:

I love utrecht!
ik kom er haast wekelijks omdat ik daar ook naar school ga, mijn favo winkel blijft toch echt de h&m, maar als je langs de oudegracht loopt, wanneer je de mac aan de overkant ziet, heb je del eukste h&m, die is mijn favoriet, verder heb ik me nog niet echt verdiept in tweedehands winkeltjes, meer omdat ik het gewoon liever hou bij de dingen die ik ken (:

zara hebben ze idd sinds kort, ben daar nog neit geweest, mango volgensmij niet, maar weet het niet zeke rhoor!

ik loop namelijk altijd mijn standaard rondje, misschien moet ik maareens anders gaan lopen :stuck_out_tongue:

veel plezier met winkelen!!

nja je hebt 3 h&m’s in utrecht, de zara dus wel buiten :wink: de new yorker heeft soms wel leuke dingen, binnen heb je nog de taily wale ofzo ook wel grappig. de v&d hahha. tja gewoon vero moda enzo, het is niet spectaculair eigenlijk hoor utrecht. beetje saai qua ‘aparte winkels’

dankje wel! ik zal me vandaag gaan vermaken xxxxx

ik vind de zara in utrecht niet zoveel aan. Wat wel een aanrader is is de lemon! Zo’n leuke accesoires winkel. Bij de men at work (schuintegenover de bijenkorf) is nu heel veel uitverkoop!

de lemon is idd leuk ! Verder hebben ze er gewoon een beetje de ‘standaard’ winkels, maar ik vind het een leuke stad om te winkelen .

in hoog catherijne hebben ze wel de mango en als ik me niet vergis ook de zara. de moet gewoon de V&D in lopen.