Shoppen in 's-Hertogenbosch?

Zaterdag was ik van plan om weer eens te gaan shoppen in een andere stad. (Met dat kruidvat treinkaartje, haha)

Alleen weet ik nog niet zo goed waar. Arnhem vind ik echt een hele leuke stad om te shoppen, maar ik wil graag ergens anders heen!
Nu was mijn plan om om 9 uur 's ochtends van Deventer naar 's-Hertogenbosch te gaan. Als ik hier niet slaag, kan ik altijd nog weer terug naar Arnhem haha!

Nu alleen een paar vraagjes, voor de mensen die het weten:

• Is 's-Hertogenbosch een leuke stad om te shoppen?
    Zo nee, wat is dan wel een leuke stad?
  • Hoelang is het lopen van het station naar het centrum?

Alvast heeeel erg bedankt!

ik vind den bosch echt de leukste stad om te shoppen!
het is ongeveer 5 minuten lopen naar de stad :slightly_smiling_face:

den bosch is erg leuk om heen te gaan (:
Vanaf het station loop je echt de straat uit en je komt al de eerste winkels tegen. Je loopt tegen het centrum aan, dus is niet te missen!
Je hebt er ook echt wel alles zitten…
h&M Zara ect.
(:

den bosch is idd een super leuke stad om te shoppen! je kan lekker bosche bollen (schijf ik het zo goed?) eten en het is echt maar 2 minuutjes lopen vanaf het station.
het is daar ook zo leuk omdat het allemaal oude gebouwtjes zijn met leuke geveltjes en dat soort dingen :slightly_smiling_face:

ik woon in den bosch =)
het is idd maar 5 minuutjes lopen van het station naar de stad.
als je naar den bosch gaat: je moet eigenlijk gewoon alsmaar rechtdoor. en uhm daarna zie je meteen de mac. dat is de ‘grote’ mac, omdat we er twee hebben. de kleine en de grote dus haha. als je tegenover de mac staat moet je meteen naar rechts. als je naar links gaat verdwaal je en kom je geen winkels meer tegen, alleen van die afgelegen winkels. hihi. ik dacht ik zeg het alvast, voor je verdwaalt als je er bent haha. oh en in den bosch zijn de winkels op zaterdag al om 5 uur dicht! behalve de v&d dan. maar dat is wel het nadeel van den bosch. op zaterdagen zijn ze zo vroeg dicht… x

zover ik weet zijn alle winkels overal op zaterdag al om 5 uur dicht ? (:

^

nee in amsterdam zijn de winkels tot 6 uur open =) van dinsdag tot zaterdag.

Nou, in ieder geval bedankt! Ik ga dus lekker shoppen daar zaterdag haha!

op zaterdag ook tot 5 uur.

ik heb het net even op gezocht, op internet staat ook gewoon 6 uur?

haha raar, zover ik weet zijn de winkels doordeweeks tot 6uur open en op zaterdag tot 5uur…

haha, ja klopt. in amsterdam is het anders, veeel beter. wel kut als je er werkt haha.

den bosch is leujk! je komt via station(gewoon rechtdoor lopen) meteen bij de winkels(america today enzo), en verder is het allemaal wel leuk. en gezellig omdat brabant gewoon vrolijk is :grinning:

Haha ik ga donderdag shoppen, je hebt leuke winkels in de Arena, tegenover het oude ziekenhuis, ehm ja binnen tien minuten (op mijn tempo lees: sloom) ben je echt binnenin de stad, op de weg naár de stad heb je inderdaad de american today, leuke eetwinkeltjes enzo :stuck_out_tongue:

Ze hebben ook de Xstrastar, daar hebben ze superveel pumps en jurkjes. :slightly_smiling_face: