Shoppen in Rotterdam

Hoi meiden!

Ik ga a.s. woensdag voor het eerst shoppen in Rotterdam. Dit is een van de shopsteden waar ik nog niet geweest ben, haha.

Ik had een vraagje aan jullie; Welke winkels moet ik zeker bekijken?

Hmjah je hebt alle grote winkels daar, meerdere vestigingen. Wat wil je kopen?

Ik weet niet waar je van houdt, maar als je iets anders zoekt dan H&M of Zara (daar zijn er overigens meerdere van in Rotterdam) kun je naar Bershka, Tally Weijl, Pull & Bear, Dailyrush, Funkiehouse of Cos gaan. Als je extra tijd hebt kun je naar de Primark maar dat is niet in het centrum. Bijna al die winkels hebben een webshop dus als je wil weten wat ze hebben even googlen.

Je kunt kiezen of je echt naar het centrum gaat of naar de winkel centrum Alexandrium, Primark ligt daar vlakbij

je hebt ook de New Look en River island in rotterdam!!

Okee dankjulliewel!
Is er goede verbinding van de primark naar het centrum? Want daar wil ik natuurlijk ook wel even heen!

Primark

Je hebt daar alles hah dus wat je zoekt is er wel te vinden:p

Is ongeveer een kwartiertje met de metro dacht ik. :slightly_smiling_face:

ooh oke! Dankje :slightly_smiling_face:

Ik doe zelf nooit Primark (Alexandrium) en het centrum op 1 dag, dan moet je echt vroeg gaan. Dus rond een uur of 9 naar de Primark oid want daar kan je je wel een paar uur vermaken. In het winkelcentrum bij de Primark zit niet zo heel veel, H&M(geen divided kleding), Zara, River Island, New Yorker. In het centrum zit veel meer leuks, Monki, Mango, New Look, River Island, Pieces, Zara (2x), H&M (3x), Esprit, Lush, COS, Vero Moda etc etc etc

Dit kan in het “ik ga naar … toe, tips?” topic.