Shoppen in Rotterdam of Lelystad?

Ik ga volgende week in de vakantie een dagje shoppen met mijn moeder :’)
We waren van plan naar Rotterdam te gaan, waar je ook Primark/New Look/River Island hebt en zo, maar ik zou ook wel graag naar Batavia stad in Lelystad gaan (dat is zoiets als het Designer Outlet in Roermond en zo, met allemaal winkelsbij elkaar)
Wat zouden jullie kiezen?

Ik ben overigens al een x naar Primark geweest, maar nog een paar kilo cheap kleding kan er nog altijd wel bij (aaa’).

X

de designer outlet in roermond ware alleen maar sportdingen en kakwinkels vind ik haha, dus ik weet niet of lelystad beter is.
Ik zou R’dam kiezen.
alvast veel plezier! :slightly_smiling_face:

de designer outlet in roermond ware alleen maar sportdingen en kakwinkels vind ik haha, dus ik weet niet of lelystad beter is.
Ik zou R’dam kiezen.
alvast veel plezier! :slightly_smiling_face:

Rotterdam!!
Bataviastad viel mij een beetje tegen… Niet alles is nl zooooveel goedkoper, en vaak is het merendeel van de kleding in maat XS/S of maat L/XL (en ik heb zelf maat S/M) :stuck_out_tongue:

hahahaha bavaria stad :’)
ga naar Rotterdam :slightly_smiling_face: dat is veel leuker,
ik woon in Lelystad en vind niks aan batavia stad :’)

Rotterdam, sowieso!
Lelystad vindt ik niet leuk :slightly_smiling_face:

rotterdam, en dan de koopgoot of het alexandrium
allebei echt geweldig

ik vind bij een outlet altijd zo van dat de kleding uit seizoen 0 komt.
tenminste dat heb ik in rosada wel een beetje

bavaria stad?

Rotterdam sowieso. Veel leuker dan Batavia stad(ik denk tenminste dat je die bedoeld)

duidelijk dus (: rotterdam

Rotterdam!

ik zou naar rotterdam gaan want in bataviastad is echt bijna niks leuks

Rotterdam for sure!

Rotterdam natuurlijk! :grinning:

Rotterdam, ook al heb ik een pesthekel aan die stad. Maar Batavia stad is saai x’D

Rotterdammm

ik zou voor rotterdam kiezen
want batavia stad is niet zo bijzonder.

Hahahaha, bestwel duidelijk eienlijk nu :grinning:.
Wordt Rotterdam dus! (LL)

Btw,
ligt dat Alexandrium en Koopgoot dicht in de buurt bij Primark?
Want ik ben wel naar Primark geweest, maar geen idee waar die andere winels zitten en waar River Island zit bijv. (Maar dat was in de buurt toch :$)

primark ligt niet in het centrum. Je kan vanaf de primark wel de metro pakken naar de koopgoot…

Alexandrium zit bij de Primark, maar koopgoot en het hele centrum waar ook River Island zitten, zitten niet bij Alexandrium. Je zou met de trein eerst naar Rdam Centraal kunnen gaan, daar lekker shopen bij River en New look, en dan met trein of metro ofzo naar Alexandrium gaan…