Shoppen in Parijs

Ik ga deze week naar Parijs , voornamelijk voor de cultuur, maar zou graag ook wat shoppen.
Kan iemand mij zeggen wat dè plekjes zijn om te winkelen?
Ik ga zoiezo naar A&F op de Champs-Elysées, maar voor de rest zoek ik nog naar een grote winkelstraat waar ze de wat meer betaalbare kledingketens hebben zoals bv. Bershka, H&M, Zara, Pull & Bear enz.

Ik zou niet naar de H&M en Zara en Bershka gaan, die collectie zal niet zoveel verschillen van wat ze hier in Nederland hebben, kun je je tijd beter besteden… Maar goed, ik heb er nog nooit gewinkeld, misschien vind je wat op google zoals
http://www.forumdeshalles.com/W/do/centre/boutiques
http://goparis.about.com/…parisdepartmentstores.htm

Galerie Lafayette! :slightly_smiling_face: die heb je best veel in parijs, eventjes googlen voor het adres. maar dat is echt een heerlijk warenhuis waar ze wat duurdere en wat minder dure dingen verkopen.

Er is ergens daar een ondergronds winkelcentrum met heel veel leuke betaalbare dingen zoals Bershka e.d. Ik weet alleen niet meer waar het ligt.
@hierboven, ik moet zeggen dat ik Galerie Lafayette toch best duur vond, allemaal high end merken enzo. Leuk om rond te kijken en wat oorbellen ofzoiets te kopen, maar echt shoppen lukt daar niet als je het betaalbaar wilt houden.

Forum des Halles is volgens mij die ene die onder gronds zit! Wel leuk met um… Moda? Etam? geen idee hoe die winkels heten maar die zijn altijd wel leuk maar zitten ook wel op de Champs-Elyées…

Op de Champs-Elyees kun je ook goed shoppen zijn best veel betaalbare winkeltjes.
En ook idd in dat ondergrondse ding ik weet alleen even niet meer hoe het heet.

Die ondergronde is Forum des Halles ja.

Ik ga ook naar Parijs en wil ook shoppen maar eigenlijk absoluut niet in al die beroemde & dure dingen. Weet iemand mss kleine straatjes waar dan goedkopere dingetjes zitten? Ik loop daar 2 dagen alleen rond, dus heb wel veel tijd om overal te komen, haha!

Champs-Elysées is ook normaal :slightly_smiling_face: daar heb je ook h&m zara etc etc

Oeh, ik ga eind mei naar parijs dus dit volg ik even!

Handig topic, ik ga 26 mei met school naar parijs :grinning:

Vriend van mn ouders zei dat ze in de zijstraatjes heel veel nepmerken hebben. Dus louis vuiton tassen voor 10 euro enzo.!

Volgens mij ben ik ook jaren geleden naar het forum des halles geweesd.
Zat volgens mij vlakbij het Pompidou.

Zaten op zich wel leuke winkeltjes, alleen het is niet echt gezellig. Net een bunker.

De vlooienmarkt Saint-Ouen is trouwens leuk voor vintage kleding en ander vlooienmarkt spul, maar ik zou er niet in het weekend heen gaan, dan is het te druk.

OHMYGOD, welke zijstraatjes? :grinning:

Je hebt ook bij la defense een groot winkelcentrum volgens mij, les quatre temps!

Deze winkels heb je daar:
http://www.les4temps.com/W/do/centre/boutiques

Maar ook bioscopen, restaurants etc!

Was er in de kerstvakantie, heb 1,5u in de rij gestaan voor de Abercrombie! Maar het was het wel waard natuurlijk. Verder zou ik naar Rue de Rivoli gaan daar zit de H&M, Zara, Mango, Berska etc. En op Champs-Elysees heb je ook veel leuke & betaalbare winkels! Veel plezier

De moderne wijk La Défense heeft een leuk ondergronds winkelcentrum. 's Ochtends is het er vaak nog niet erg druk (toen ik er was in ieder geval).
http://www.parijsalacarte.nl/winkelcentra.html

De wijk van de ‘Marais’ is ook superleuk! (Metro Saint-Paul) Heb je zowat vanalles, tweedehandswinkeltjes e.d. maar bijvoorbeeld ook een winkel van Eleven Paris (daar hebben ze die awesome shirts met snorretjes!) Echt de moeite waard. En van daaruit kan je rechtsreeks naar de Rue de Rivoli, zoals eerder gezegd ook een leuke shoppingstraat. En voor windowshopping (Louboutin, Jimmy Choo e.d.) moet je naar Faubourg Saint-Honoré en place Vendôme enzo, altijd leuk om naar de kleding te kijken, je hoeft er niet per se iets te kopen, is superduur.

De Marais, Les Halles en La Fayette zijn allemaal erg leuk!

ooeh leuk! ik ga volgende week ook naar Parijs! (: