Shoppen in Parijs

Hey,

Ik ga samen met een vriendin een weekend naar Parijs met de trein. We zaten net een beetje te googlen naar leuke spots, er zijn soms wel Parijs sites te vinden wat met winkelen te maken heeft. zoals deze shoppen in parijs. we zijn eigenlijk een beetje klaar met surfen :yawning_face:

Weten jullie nog leuke plekken in Parijs om te winkelen? graag niet al te duur! :wink:
Please let us know!

Misschien leuk.
http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots/parijs

Haha wat toevallig ik heb en week geleden ook in parijs geshopt.
Maar bij santre pompidoe of hoe je het mag schrijven, daar hebben ze echt super leuke winkeltjes. En heel goed koop schoenen voor 10 euro en van alles. Echt de moeite waard want de winkeltjes daar zijn super.

jaaaa parijs is zo leuk. als ik jou was zou ik echt naar forum des halles gaan. daar zitten new look, pimkie, en alle andere standaard winkels die ook in nederland zitten (h&m, zara, etc.) en verder de adidas store op de champs elysées!

hé daar ben ik ook geweest, in dat centre pompidoe

hee ik ga volgende week ook naar Parijs (L)

Ben wel benieuwd :grinning:

Ik ga ook volgende week :grinning:
Ik ga dit topic bijhouden

Hmm ik hou niet zo van parijs haha, maar ik ben er best vaak geweest, galerie de lafayette is wel tof om te zijn maar echt heel duur. En Halles winkelcentrum is ook tof, daar zitten alle betaalbaardere winkels : )

Ik ga dit jaar met school ook een dagje naar Parijs. Heb er al onwijs zin in! (:

ben er al een paar keer geweest, en volgensmij zijn hier al een aantal topics over… kan ik me zo herinneren…

Ja, dit is topic nummer zoveel…
Maar iig, ik vind Parijs de leukste stad van de wereld en je kan er geweldig shoppen. Naast alle bekende ketens (H&M, Zara etc) kun je er ook veel terecht voor vintage winkeltjes, zoals bij bijv de markt Saint Ouen en bij Clignancourt.

Ik ben met school naar Parijs geweest in april. Was er daarvoor ook al een paar keer geweest. Je kunt prima winkelen op de Champs Elysées (er zitten naast veel dure winkels ook een hoop winkels met normale prijzen!), winkelcentrum Les Halles (inderdaad bij Centre Pompidou) en alle winkeltjes in dat gebied, Rue de Rivoli is ook een grote winkelstraat en is heel lang (hier zit ook het Louvre)

De plekken waar dé vintage winkeltjes zitten weet ik niet zo goed, maar ik geloof dat in Montmartre wel meer van dat soort winkeltjes zitten, maar dat weet ik niet zeker!

http://www.girlscene.nl/f…september/do_it_in_paris_