Shoppen in Parijs

Heey iedereen!
Ik heb een vraagje, en ik weet dat hier ook al eerder een topic over is gemaakt, maar ik ga dus maandag tot vrijdag naar Parijs & daar ga ik dus shoppen =D
We hebben een hotel bij Les Halles in de buurt, maar weet iemand ook plekken waar ik echt heenmoet voor bijvoorbeeld een mooie bikini, assesoires, schoenen en etc. En dan ook andere dingen dan de grote shoppingmalls?
Alvast heel erg bedankt, Irry

wau ik wil ook zo graag naar parijs <3

ik heb dus geeen idee

maar veel plezier! (aa)

Erhm ik vond Parijs best tegenvallen, maar that’s me !

Girlscene heeft er een stukje over;

http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots/parijs

ben er een paar weken geleden geweest met school ^^ maar in de buurt van les halles zitten hele leuke winkeltjes C= kweet alleen niet meer hoe ze precies heten >> kweet alleen nog de winkels charlotte en melissa xD maar in melissa ben ik niet geweest omdat die verkopers er eng uitzagne >>

Dankjewel xMNQ, het was een verjaardagskadootje (mn verjaardag was in maart xD )
Bedankt voor de reacties beide =D

Ik vind eigenlijk alleen Les Halles leuk, de rest valt best tegen. Nou ja, dat is als je niet vreselijk rijk bent.

rue de rivoli zit vol met leuke winkels, voornamelijk ketens zoals Zara en Pimkie
ook zit er de etam(niet hetzelfde als miss etam haha) die ook leuke spulletjes heeft.
ik vind de markt in Porte de clingancourt ook tof, is za-zo en ma.
superleuke schoenen en tassenwinkeltjes.

have fun ^^

ik ben afgelopen dinsdag en woensdag in parijs geweest.
maar neem maar genoeg geld mee want het is harstikke duur.
oke, ik heb wel harstikke veel geshopt. vandaar dat ik nu failliet ben.

Koop zowieso de franse Vogue (L)

èn macarons!

Neem inderdaad veel geld mee! Een vriendin van me was 1 dagje geweest met school en vooral het eten is daar super duur. Een cola koste 4,50 en 1 bolletje ijs koste al 2.20. :confused:

Champs-Élysées is opzich wel leuk maar wel duur, verder heb ik in Parijs eigenlijk helemaal niet zoveel geshopt, puur omdat het zo duur is.
het is veel gezelliger om lekker in dat park rond de eiffeltoren enzo te gaan zitten én om de eiffeltoren op te gaan, veel leuker voor je geld dan een shirtje aan de Champs-Élysées

Klinkt misschien stom maar ik hoef niets echt zelf te betalen, misschien een ijsje ofzo ;$
Ik heb namelijk niet eens kledinggeld (woonde in een land waar alles veel duurder is; vandaar)

Zouden ze ook uitverkopen hebben? En weet iemand van die winkels waar ze van die designerkleding met foutjes verkopen ?

La defènse, het grootste winkelcentrum van europa :wink:

Grr ik zou maandag ook met school naar parijs gaan, maar kan niet mee :’(

Ze hebben volop uitverkoop ja :] Moet nu allemaal wel beginnen denk ik zo.
En mensen die zeggen dat winkelen/alles in Parijs duur is: dan kijk je toch echt op de verkeerde plekken. Heel veel is duur, maar als je gewoon naar de niet-toeristische plekjes en winkels toe gaat betaal je echt niet zulke belachelijke prijzen.

Verder om te winkelen: als je bij Les Halles zit kom je vast wel in het overdekt winkelcentrum daar, met alle standaard winkels zoals H&M (en een New Look). Daar buiten heb je nog een heel gebied met heel veel winkels (o.a. Rue de Rivoli) waar nog allemaal winkels zitten, ook onbekendere. En je hebt nog winkelcentrum La Defense, en verder heb je niet echt plaatsen waar veel winkels echt dichtbij elkaar zitten…

Heb je niets aan de zoekfunctie dan? ;p