Shoppen in/nabij Overijssel?

Ik wil een keer in een andere stad shoppen dan in Deventer/Apeldoorn. Weet iemand nog een leuke stad om te shoppen, liefst is Overijssel of dichtbij?

Zwolle/Arnhem etc.
woon zelf in Apeldoorn, maar arnhem is wel erg leuk!

Hoe is apeldoorn qua shoppen?
Ik kom er altijd op het station onderweg naar mijn vriend maar het leek me welleens leuk om erheen te gaan!

Apeldoorn is wel leuk, maar niet geweldig ofzo. Redelijke H&M, Zara. Er zitten ook nog bv. Lady’s Sting etc. Maar ik wil toch een keer goed shoppen. =)

En dan wil ik sowiezo een H&M en een Zara. Want daar slaag ik bijna altijd, haha.

H&M in apeldoorn is bagger. kun je beter naar arnhem gaan, ik vind nooit wat in apeldoorn & in arnhem altijd. verder heb je de only, lady sting idd, Esprit winkel New yorker etc. dus wel leuke zaakjes =)

Enschede!!!
Niet in het bezit van een Zara maar wel een H&M Vero Moda, Only, WE, V&D, Bijenkorf, Mega grote Sting etc…

Enschede of Zwolle.

Enschede! Daar heb je eigenlijk alles, behalve de zara.

zwolle is ook wel goed. ik slaag daar altijd wel, maar ik krijg altijd te weinig geld mee,

Arnhem!

Enschede is okee, maar mist echt een H&M/Mango etc.
Zwolle vind ik ook nooit zo, mist gewoon wat winkels.

Arnhem is superleuk, heeft alle winkels (Mango, H&M Divided & gewoon, Zara en nog een heleboel leuke boetiekjes) en is maar een halfuurtje vanaf Deveter met de trein.

Enschede!

Hoezo mist er in Enschede een H&M? Daar zit gewoon een redelijk grote H&M hoor. :3

ik vind de H&M in enschede altijd erg leuk :slightly_smiling_face:

Enschede & Zwolle. In Zwolle zit geen Zara, maar daar slaag ik toch bijna nooit… Jij wel, dus zou naar Enschede gaan dan! :slightly_smiling_face:

Oh haha dat was een foutje, ik bedoel natuurlijk een Zara. De H&M in Enschede is inderdaad prima.

Enschede :metal:
ze hebben geen zara! maar toch…

Hehe, ik dacht al… Die kun je moeilijk mis lopen. :'3

Enschede! :’)

Enschede :grinning: