Originele topic:
Hai allemaal,
Ik heb met mijn ouders afgesproken dat als ik slaag voor mijn examens ik in de zomervakantie een dagje mag gaan shoppen in Londen (jeuh!). Nu heb ik al een beetje rond zitten kijken op internet, en de ferry’s en veerboten die ik had gevonden kon je alleen op met een auto (wat ik dus niet kan). Ik had ook gekeken op de site van die Eurostar trein maar volgensmij mag je daar alleen op als je 18+ bent? Met het vliegtuig kan denk ik ook niet want dat neemt teveel tijd in beslag.
Is er iemand zonder auto van beneden de 18 die ooit 1 dagje naar Londen is geweest om te shoppen (of voor mijn part om te touwtjespringen op straat XD) en hoe ben je er gekomen?
Ik weet dat het best een vaag topic is maar het is gewoon nogal onduidelijk voor mij haha :’)
--------------------------------------------------------------------------------------------
MAAR DAN! XD
Ik heb nu het antwoord op mijn vraag, en ik kwam op het idee om hier een algemeen Shoppen in Londen-topic van te maken. Show hier dus al je aankopen in Londen, geef tips van leuke winkels/straten/markten om naartoe te gaan, leuke dingetjes etc. Gewoon vanalles over Londen (:
x