Shoppen in Londen

Hoi allemaal!
Over een paar weekjes ga ik voor een dagje naar Londen. Natuurlijk heb ik er erg veel zin in! Het jammere is alleen dat ik erg weinig tijd heb om te shoppen. Ik ga met school en bezoekjes aan wat culturele plekken zijn verplicht. Natuurlijk hebben we wel wat tijd om te shoppen. Nu ben ik zelf nog nooit in Londen geweest en mijn vraag aan jullie is dan ook, welke winkels mag ik niet missen? (graag ook even de reden er bij en als het kan de prijsklasse :wink: Door de beperkte tijd kan ik dus lang niet alle winkels bezoeken en ben ik dus op zoek naar de allerleukste winkels (liefst in de omgeving van Oxford street)

liefs

De lush oxford street schijnt het paradijs te zijn, maar verder vind ik persoonlijk Londen geen leuke stad om te winkelen, gewoon standaard winkels.

Als je van boeken houdt: ga naar de waterstones op Oxford Street.
Als je van Disney store: ga naar de Disney store op Oxford Street.
Als je houdt van kwijlen bij te dure producten: Harrods.

Als je weinig tijd hebt zou ik de metro naar bond street pakken en dan via de Oxford street teruglopen naar waar je begon. Of gewoon beginnen en dan de hele Oxford street aflopen tot metrostation bond street.

Have fun :grinning:

Als je uitstapt bij Marble Arch dan sta je recht voor de primark, vanaf daar kun je de hele Oxford Street aflopen en aan het einde van de straat (en ook halverwege, als je eerder bent uitgekeken) kun je weer een metrostation vinden :slightly_smiling_face:

Covent Garden! Daar zit echt letterlijk alles, hele dure dingen zoals Chanel etc. Maar ook de h&m, zara en wat ik zelf echt leuk vond een MAC cosmetics

Nog een klein vraagje erachter aan, de winkels die we in Nederland ook redelijk veel hebben (denk aan primarkt, H&M), zijn die de moeite waard om te bezoeken of lijken die qua collectie en alles heel erg op de Nederlandse?

neeeee naar de waterstones op piccadilly circus :slightly_smiling_face:

Zo te horen ga ik tijd te kort komen haha, maar bedankt!