Shoppen in Londen ♥

Hey ik ga in December (pas ;c) naar Londen en dan wil ik lekker gaan shoppen. Weten jullie welke straten het leukst zijn? En welke leuke winkels er zijn? Ik zoek van die leuke winkeltjes als New Look, Forever21, Primark etc. Van die winkels die niet duur zijn maar wel heel leuk! En ik zoek ook van die winkeltjes als Target. Alleen die zit niet in Londen… :frowning_face: Als jullie leuke winkels weten zet reactie :slightly_smiling_face: xoxo

Haha wauw, dat je daar nu al over na gaat denken. Maar ik zou gewoon Oxford street uitlopen, dat zitten zowat alle ketens

Quiz, Select, oasis, warehouse, jane norman, victorias secret (straatje paralel aan oxford street, in de buurt van metrostation bond street) topshop, primark, river island, new look, selfridges, superdrug, boots.
Ik zou verder oxford st uitlopen, ben vast nog wat vergeten. Verder is camden town errug leuk!! En covent garden! En nog een shopping mall: westfield!

ik ga in mei, maar ik heb gelezen dat Portobello road erg leuk is qua antiek & vintage en dat daar een hele grote markt is doordeweeks (dacht doordeweeks)
en Camden street schijnt ook heel leuk te zijn qua alternatief en vintage, en zoals hierboven geschreven staat is Oxford street dé plek voor winkelen in Londen.

Thnxx

Oxford street for sure! En zet je maar alvast schrap als je in december gaat, het zal er ontiegelijk druk zijn :cold_sweat:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html
Mag in dit^ topic, en gebruik daar ook vooral de zoekfunctie even. Dit omdat er al verschillende tips over Londen zijn gepost daar :slightly_smiling_face: