Shoppen in Emmen

ik ga donderdag met een vriendin shoppen in Emmen, een voor ons nog onbekende stad.
weten jullie leuke plekjes of winkelstraten/centrums?
en hoe komen we het snelst naar het centrum, we gaan namelijk met de trein.
alvast bedanktxx

emmen is redelijk leuk om te shoppen, heb er 5 jaar opschool gezeten dus ken het binnenste buiten :wink:
als je met de trein aankomt, zou ik gewoon gaan lopen is maar 5 minutjes lopen naar het centrum!.
zou ik alleen even een kaartje opzoeken want het is zo wel lastig uitleggen hoe je moet lopen!

oke, weet je dan ook wat leuker is; de weiert of de vlinder?
winkelcentra die ik op internet vond :stuck_out_tongue:
kan alleen niet vinden welke winkels erin zitten… :frowning_face:
en weetje toevallig ook hoe goed de bios te bereiken is?

upje.

De Weiert en de Vlinder liggen vlak bij elkaar, word gescheiden door een plein. Dus allebij is goed te bereiken :slightly_smiling_face: En de bios is wel goed te bereiken, is alleen wel een eindje lopen vanuit het centrum.

de bioscoop is heel dichtbij de centrum,je kan er lopend heen.
en de weiert en de vlinder zijn allebei leuk.

Emmen is niet heel moeilijk te vinden qua winkelen. Als je van het station komt [kaartje is wel heel handig, want ik weet ook niet hoe je het kan uitleggen] dan kan je lopend naar het centrum. Dan kom je in het centrum, dan kan je links. Als je dan de hele tijd rechtdoor loopt kom je bij de Hema uit. Dan kan je links of rechtsom, uiteindelijk kom je op hetzelfde plein uit. Als je dat plein oversteekt kom je bij de Weiert uit [overdekt winkelcentrum]. Die kan je helemaal doorlopen en dan weer terug.

Je kan makkelijk naar de Weiert en de vlinder gaan hoor!
Tenminste dat lukt mij altijd makkelijk haha. ;p
Alles zit heel logisch in elkaar vind ik, dus je hebt geen rare zijstraatjes oid waardoor je leuke winkels misloopt.
Veel plezier alvast!

Emmen kan je in 1 dag goed doen, dus de vlinder en de weiert kun je allebei doen.

als je uit de trein stapt moet je door de deuren naast het winkeltje naar buiten gaan. dan steek je recht over, over de busbanen heen en dan sla je links af en neem je de eerste afslag recht. vervolgens loop je rechtdoor totdat je tegenover de jan van peer & en bloemen cees terecht komt, daarvoor sla je links af.
vervolgens loop je rechtdoor tot je bij de hema komt, dit heet de hoofdstraat.
vanaf daar kan je links boven oversteken, sla je linksaf en loop je tegen de eerste winkel aan; paris today! als je die winkel hebt gehad of je er niet in wilt moet je door de draaiduren naar binnen en vervolgens is het veel rechtdoor.

dan is er ook nog een andere weg, dan moet je bij de jan van peer en de bloemen cees rechtdoor. hier zit de houtduif die leuke spulletjes heeft, een sieradenwinkeltje, paar schoenenwinkels maar niet veel kledingwinkels.
tip: de houtduif en het magazijn zijn hier wel leuke winkels! maar het magazijn is duur, heeft vooral birkenstocks, uggs, minnetonka’s enzo. en de houtduif heeft allemaal leuke huisspulletjes om te versieren en kitch kitchen tassen.

emmen is niet zo moeilijk idd,
heb er 4 jaar op school gezeten ken het uit me hoofd

even een upje hier want ik moet/ga vrijdag naar emmen, hebben ze ook winkels als h&m zara etc?

@ FindingNemo: Google is your best friend.

Ja i know that. Maar vond veel oudere sites dus kan toch dat er inmiddels wat bij gebouwt is. :wink:

http://www.winkelparade.nl/winkels/winkelen_3_32_102_1025_1_kleding_en_schoenen_damesmode_regio_emmen.html

haha ik zag ineens mijn topic bij meest actieve staan,
maar mijn dagje was supergeslaagd!
ja, ze hebben een best grote h&m.
zara ben ik niet tegengekomen…

geen zara, wel een H&M.

Emmen is best leuke shopstad vind ik;p
niet de allergrootste winkels, maar is wel gezellig
en over het algemeen rustig

Thanks voor de reacties. :slightly_smiling_face: