Shoppen in Eindhoven!

ja, onder! (:
eindhoven is echt geweldig, ik shop daar altijd.

zara, vero moda, h&m en c&a en nog veel meer eigenlijk.

die h&m in de piazza is zelfde als in de heuvelgallerie alleen dan moet je naar boven gaan. want beneden is de divided afdeling :wink:

Als je de heuvelgalerie uitloopt aan de kant waar die draaimolen staat, dan heb je daar nog een klein winkelstraatje(waar ook de america today zit) en daar zit aan de linkse kant de kledingwinkel, en aan de rechtse kant de accessoires (;

zit er nog steeds geen beshka?
en zijn er nog nieuwe winkels bij gekomen die ik echt moet zien?
Ik ga namelijk morgen.

echt een superstad om te winkelen, maar echt speciale winkels zijn er niet. weinig vintage o.i.d

volgens mij ergens bij de America today verderop toch?
Ik vind eindhoven echt een super stad om te winkelen! Ook handig dat het vlakbij het station is, kun je eventueel met trein gaan en je bent al in het centrum :stuck_out_tongue:

Ha, ik woon in Ehv. Winkels zijn niet zo speciaal, eerlijk gezegd. Ik zou eventjes langs America Today, Zara, Invito, bijenkorf en zo gaan. Accessorize is ook leuk.

Ik woon ook in Eindhoven, naja het is niet heel speciaal… Bij de abc en Xtrastar vind je soms wel echt een kledingstuk dat super is die zitten beide tegenover de de american today veder zijn er gewoon normale winkeltjes hoor maar terrassen is wel altijd gezellig (:

is de Xtrastar duur? wat voor prijzen zijn het?

Xtrastar is niet heel duur, zijn zeg maar kleren waar je wel van moet houden haha. Woon zelf ook in Eindhoven en vind het niks meer als je er vaker komt.