Shoppen in Eindhoven!

Ik ga volgende week shoppen in eindhoven. Iemand leuke winkeltips? Van H&M tot tweedehands! Ik hoor het graag. x

Er zijn daar zooooveel winkels! <3 écht een super stad! Vergeet vooral de zara niet.

hm, zara , vero moda, shoe outlet (echt leuke schoenen voor een prikkie) mango, tja er zijn zoveel leuke xD

ik woon in ehv en ik vind t echt een saaie stad maarja xd
ik weet eilk geen leuke winkels gewoon zara h&m we shoe outlet enz.

Eigenlijk alles wel wat je nodig hebt. Er is alleen geen Bershka of New Yorker maarja dat is toch geen mooie kleding (vind ik) :’)

Als ik jou was zou ikbeginnen in het Piazza, dat is het leukste deel, daar kan ik echt gewoon 4 uur lang shoppen. Daarna krijg je een hele lange straat met winkels als Mango en zo.

Vergeet vooral Doortje niet! dat is een vintagewinkel, ligt helemaal aan het einde van de grootste winkelstraat. moet je maar even een kaartje uitprinten hoe je moet lopen daar naartoe, je moet er echt even langsgaan vind ik!

hahaha doet me denken aan dat ik met een vriendin daarnaartoe ging ( het is een vintage winkeltje ) en we liepen naar binnen en we keken elkaar aan en zijde: zullen we weer gaan?
want we vonden dat het er stonk xD

ja het stinkt daar wel echt hah

Hillebel vintage ligt er
maar die ligt beetje buiten de stad

en ja, je hebt er gewoon zara & mango, maar daar houdt het eigenlijk bij op

ik ben er afgelopen vrijdag wezen shoppen! inderdaad het Piazza, met oa h&m en zara, esprit en we. De heuvelgalerie is ook leuk, zit ook een h&m, steps en nog een aantal kledingwinkels. De grote ‘hoofdstraat’ is ook gewoon gezellig, met winkels als InWear en vero moda en the sting. Als je vanaf piazza naar v&d loopt, en dan voor v&d naar links gaat, zitten daar ook nog wat toffe winkels, waaronder de nieuwe britain! dus als je daar van houdt, moet je ook beide britains bezoeken :wink: En ook verder links en rechts straatjes, zitten soms ook leuke winkeltjes.

american today, invito, twee h&m s ( de h&m in de piazza is niet erg leuk, ik zou naar de andere gaan)

Ik las pizza. x3
Maar OT: Ben nooit in eindhoven geweezd.

ik woon vlakbij Eindhoven, ga er best vaak heen dus; de winkels die ik leuk vind;
H&M (zowel in de Piazza als in de Heuvelgalerie), Zara, Vero Moda/Only winkels, Accessorize, Claire’s, Shoe outlet, America Today, Xtrastar [ze hebben 2 winkeltjes tegenover elkaar(asseccoires en kleding), je moet goed zoeken maar soms hangen daar hele leuke dingen tussen! (:], the six en dat waren wel zo’n beetje mijn favo winkeltjes =p

waaar zit die winkel ergens dan??

second floor
die zit wel buiten de stad, maar is een leuk winkeltje… heb daar leuke broeken gekocht =D volgens mij zijn dat kleren die één keer op de catwalk gedragen zijn of zo… niet echt nieuw dus, en meestal maar in één maat, maar wel iets goedkoper

dat is wel merkkleding, dus daar moet je dan wel van houden :stuck_out_tongue:

Huh ik ga altijd naar ehv, maar wat is het piazza haha? :flushed:

Is er ook divided in Piazza?

ik geloof het wel want in mijn herinnering waren er 2 verdiepingen (is al even geleden dat ik er geweest ben xD)

ja, die is er!

weet je waar de bijenkorf bijvoorbeeld ligt? die ligt dus in het piazza, dat grote glazen ding zeg maar. De zara ligt ook in de piazza en nog een aantal winkels.