Shoppen in Eindhoven of Den Bosch?

Morgen moet ik voor een gesprek in Eindhoven zijn, maar ik ben daarna van plan om te gaan winkelen (: Aangezien ik al in Eindhoven vaker ben geweest weet ik waar alles ligt. Ik ben nog nooit in Den Bosch geweest. Welke stad vinden jullie beter qua winkels?

Ik woon zelf in Eindhoven maar ik vind Eindhoven nog steeds een leuke shopstad!

Eindhoven :grinning:

Ik woon zelf in Den Bosch maar zat op school in Eindhoven… Den Bosch is heeel leuk om een keer geweest te zijn, maar het is qua winkels niet heel bijzonder… Het is gezellig… Ik zou in Eindhoven blijven als je echt wilt winkelen :slightly_smiling_face:

eindhovennnnnnn!

Eindhoven! Ik ga morgen ook naar Eindhoven, haha :") Maar ik vind dat je daar veel leuke winkels hebt, ik slaag daar eigenlijk altijd. :grinning:

Den bosch !!!

Eindhoven:)

ik woon bij den bosch, den bosch is super gezellig met terrasjes enzo maar ik vind eindhoven een leukere shopstad :slightly_smiling_face:

Eindhoven kun je beter shoppen vind ik! Maar in Den-Bosch is het gezelliger en daar heb je van die schattige winkeltjes enzo, dus allebei leuk (:

Den bosch!

Den Bosch is erg leuk voor een dagje gezellig met vriendinnen denk ik. Ik vind Eindhoven altijd fijn om te winkelen.

Ik woon in Eindhoven maar ik vind Den Bosch vele malen leuker

Eindhoven de gekste!!

Ik vind Den Bosch veel leuker.

Dit.

Den Bosch is meer om gezellig te winkelen. Als je specifiek voor iets wil gaan kijken kan je beter naar Eindhoven gaan. Persoonlijk vind ik Den Bosch leuker omdat het daar niet altijd mega druk is net zoals in Eindhoven. Ieder zo zn eigen ding.

Als ik jouw was zou ik juist naar Den Bosch gaan omdat je daar nog nooit bent geweest, misschien ontdek je nog wel wat leuke kleine winkeltjes en het is een mooie stad om gezien te hebben.

Heb in beide steden nog nooit geshopt, dus ik kan je niet helpen :slightly_smiling_face: