Shoppén in Den Bosch!

Ik ga morgen shoppen in Den Bosch,
maar ik ben niet zo bekend met de stad…
Hebben jullie nog tips voor leuke winkels/straten die ik NIET MOET MISSEN? :grinning:

Alvast bedankt!

xx

nou de arena is mega vet om te winkelen daar zit vero moda en new yorker enzo
hoop dat je dit nog leest maar ik kom bijne elke dag in den bosch begint saai te worden maar goed uhm verder ja beetje rond kijken de weg wijst zichzelf wel daar

oké dankjewel :slightly_smiling_face: tjsa, als je dr elke dag komt kan ik me voorstellen dat het saai is… mjaah, ik ben er nooit echt eerder gweest dus ik zal het niet saai vinden denk ik :stuck_out_tongue:
xx

oke elke dag is overdreven
ik woon in waalwijk maar ga er minstens een keer per maand heen
maar is heel leuk om te winkelen zit esprit en h&m en van alles echt leuk

hoop dat je het leuk vind daar ik vond het eerst altijd hellemaal geweldig nu ga ik meestal met een vriendin daar shoppen gaan we met de 136 erheen of ik laat me moeder meegaan die gaat dan met me oma en me broertje winkelen en wij gaan met z;n 2e me vriendin en ik en dan zien we elkaar weer
ik kan met me buspas gewoon gratis mee dus kan gaan wanneer ik wil

Das wel vet… :slightly_smiling_face: ik moet helemaal uit middelburg komen… Ik ga dr volgend jaar op kamers… was ook naar meeloopdaggeweest enzo, en nu wouden mn ouders ook wel de stad zien enzo, dus dit keer hoef ik geen treinkaartje te betalen (32 euro:O)

En zal wel lukken hoor :slightly_smiling_face:
xx

vet in den bosch op kamers?’
ik ga dat ook uhm ja volgend jaar doen ik zit nu in de 3e maar als ik naar het mbo ga ga ik denk ik ook op kamers want ja zit nu al ver van huis op school en vind het maar niks
middelburg lijkt me echt vet om te winkelen:D

Het gasteltje is ook heel leuk in den bosch ik ga er morgen ook heen :wink:

't gasteltje enne ff denken hoor, ik vind den bosch ook saai -.-, kom der ook veel te vaak. vanaf de arena moet je gewoon naar het marktplein lopen het is niet zo heel groot;) alleen wel heel veel winkels die je nooit in een dag kunt bezoeken:P

In de straat van coolcat en claire’s enz. moet ej anar achter lopen ehb je winkels : het oorbelletje (sieraden voor weinig geld) en aan de overkant nog 2 einkels naast elkaar ben naam vergete 9a) maar die zij ooki best leuk

ik ga vrijdag er heen en ben daar nognooit gewweest

Ik ga er morgen ook heen, ben benieuwd!

Mijn vriend komt er vandaan. Hij vind het winkelen daar nogal saai. Alsof het in LWD waar hij nu met met mij woont zo hip is maargoed :see_no_evil:

Den Bosch is leuk hoor! Je hebt een groot plein met winkeltjes en terrasjes. Daaromheen heb je verschillende straten. Je hebt sowieso de bekende winkels:

• New yorker
  • H&M
  • V&D
  • Bijenkorf
  • Tally weijl
  • C&A
  • Vero moda

etc. Maar ook nog leuke kleine winkeltjes of grote merkwinkels. In de Arena zit inderdaad de H&M, new yorker, veromoda. Je vind alles vanzelf wel, en ik denk dat je er wel een dagje zoet bent!

De ZARAAAAAAA in den Bosch :grinning: Heb net in een ander topic verkondigd dat ik speciaal voor de zara altijd in den bosch ga shoppen omdat ze die in nijmegen niet hebben :stuck_out_tongue: haha

Ik ga aanstaande vrijdag naar Den Bosch, zijn er nog nieuwe leuke winkeltjes bij gekomen ?

Xx

Niemand ?

volgensmij zijn er geen nieuwe winkels bij gekomen. (zover ik weet).
maar het is een super leuke stad om te winkelen!
ik kom er ongeveer 1x in de maand.

Okey, heb je favo winkeltjes ? =)

ik woon in db haha