Shoppen in Breda, waar moet ik heen?

Hi, hi,

Dus, ik ga morgen shoppen in Breda en sinds dat de eerste keer voor mij is wil ik wel eens weten of er echt winkels zijn waar ik heen moet. Ik heb al gegoogled en wat dingen gevonden, maar hier heb ik misschien nog wel kans op meer. Dus kom maar op, want heb morgen heel de dag de tijd!

Ik woon dicht bij Breda, maar als je een dagje echt uitgebreid wilt shoppen, zou ik gewoon niet naar Breda gaan. Er zit een H&M, een (best kleine) Zara, V&D (mango new look) scotch&soda en wat schoenenwinkel. Ik heb in een uurtje heel Breda wel gezien…

In breda zitten de winkels heel dicht bij elkaar, dus als je de straten doorloopt mis je niks

Als je van alternatieve kleding houd vergeet dan niet een kijkje te nemen in cupido’s en even verderop heb je de brittain (weet niet of ik het goed schrijf) maar hier hebben ze geen dames kleding meer.
Als je sneakers zoekt heb je verderop nog een winkeltje die pro heet, we hebben sneakers en nog 1 sneakers winkel.

Er zitten voornamelijk winkels die je overal kan vinden zoals: levi’s, H&M, Zara, Vero Moda 2x, only 2x, kruidvat 2x, the body shop, V&D (met make-up), the sting 2x, scotch&soda, livera, hunkemoller (helemaal achterin), hema, superstar 2x, kees kroket, men at work.

Als je van siraden houd check dan iets met bjoux (geen idee hoe het heet) naast de V&D richting de grote kerk.

Oh, ik hoorde juist dat je daar heel goed kan shoppen haha. Confused now!

@Flappie

Thanks, ik ga kijken!

Ja nou, ik moet nu ook naar Breda vanwege m’n nieuwe opleiding. Dus we plakken het winkelen daar gelijk aan vast. Vandaar dat ik naar Breda ga!

Antwerpen is ook héérlijk. Urban Outfitters & COS <3

Ik ga vandaag ook naar Breda, ik vind juist dat je daar super goed kunt shoppen! het is heel logisch (de straten) en er zijn veeeel meer leuke winkels dan in Roosendaal. In Antwerpen ga ik vanaf September naar school, dus om daar nu te gaan shoppen is voor mij niet echt slim. En als je naar Antwerpen gaat, moet je niet alleen de groenplaats en de Meir bekijken. er zijn in die achterstraatjes nog veeeeel leukere winkels. waar het ook best rustig is omdat niemand daar komt! suc6 nog, (ookal is het nogal wat laat) miss voor als je in Antwerpen gaat shoppen, dan heb je deze tips alvast :slightly_smiling_face: xxx

Nancy mode is echt een hele leuke winkel in Breda! Even via google op zoeken, hebben geen website maar wel FB pagina.
Verder vooral veel ketens zoals al gezegd is… H&M, Zara, etc…