shoppen in andere stad

Hello Lady`s !

Ik ga woensdag samen met een vriendin eens even flink shoppen… we wonen in leeuwarden, Maarrr amsterdam vinden we niet zo leuk, en groningen zijn we al zovaak geweest. Wie heeft echt een aanrader ? Alkmaar? Den haag ?
ik hoor t graag ! Alvast Dankuu voor de reacties!

Rotterdam! Daar ben ik gister geweest en het was echt geweldig. Primark, new look, river island, mega h&m ze hebben alles :slightly_smiling_face:

Zwolle!=)

Den haag/ Arnhem!

Utrecht vind ik ook leuk!

Utrecht of Rotterdam!

Als 't slecht weer is zou ik voor Utrecht gaan. Op Hoog Caterijne (hoe schrijf je dat?) kun je hartstikke leuk winkelen! Ben er vorige week geweest en kwam echt met veel thuis! Ook lekker als 't mooi weer is en je langs de grachtjes loopt. Zo gezellig

Rotterdam, Den Haag, Utrecht :slightly_smiling_face:

Rotterdam is echt vet voor mensen die er niet zo vaak komen! Zelf vind ik het een beetje saai worden, maar het is wel een aanrader.

amsterdam stom?!! :stuck_out_tongue:
sorry ik weet verder ook niks dus een upje

Maastricht :slightly_smiling_face:

Rotterdam/Haarlem :wink:

Den Haag :slightly_smiling_face:

Rotterdam! (:

Rotterdam, Maastricht, Utrecht
(Groningen en toch ook A’dam =])

Maastricht is idd een super leuke stad op te gaan winkelen… Maar dat is wel een eindje met de trein ong 4,5 uur van leewarden…
Utrecht, Rotterdam is ook idd echt super!
zijn zoveel leuke steden om te gaan winkelen!!

net zoals iedereen van hot en her naar rotterdam (in het bijzonder hollywood) komt om uit te gaan, vreselijk,.
ik woon er, en het is gewoon een ramp

Maastricht is inderdaad wel leuk maar als je er vaker komt kijk je er toch wel op uit gekeken, woon er 15 minuten vanaf.
persoonlijk vind ik Rotterdam leuker om te winkelen.

Utrecht, vind ik iig het leukst tot nu toe =)

Antweroen, Rotterdam of Den Haag.
Ik vond Utrecht echt kak :’]