Shoppen in Almere

Ik ga morgen een dagje shoppen met m’n moeder en zat er aan te denken om dat in Almere te doen. Maar heb je daar veel van die kleine winkeltjes die van die kleding hebben die je ook op markten/in van die zaakjes hebt die vaak door buitenlandse mensen gerund worden (ik bedoel dus geen dure boetiekjes). En ik zit nu te kijken op de site almerecentrum.nl bij de kledingwinkels en daar op staan ook winkels die in de zoetelaarpassage, bottelaarpassage, citadel, diagonaal en nog een paar straten zitten. Ik heb die geprobeerde op te zoeken via google maps en google afbeeldingen maar dan zie ik jammer genoeg geen foto’s van die winkels of ze zijn niet te zien op google streetview. Ben er zelf wel paar jaar terug geweest en weet nog wel dat als je bij die didi outlet het plein oversteekt dat je dan ook een winkelcentrum hebt maar weet niet hoe die heet en daar zaten niet zo veel leuke kledingwinkels volgens mij. en ik weet dat je niet in de straat van bershka, maar die andere straat die zeg maar parallel aan die van de bershka loopt ook nog een winkelstraat hebt waarin sowieso een zo’n buitenlands zaakje met kleding zit.

Even een upje! Moet vanavond beslissen waar we heen gaan!

Almere heeft vooral grote standaardkledingzaken, er zijn denk ik 2 of 3 boetiekjes. Er is een lange straat die je helemaal kan aflopen (vanaf het station) en dan kom je in een soort blok met allemaal winkels

Ik kom uit Almere, maar ik heb nog nooit zulke winkeltjes gezien, niet dat ik het naar op zoek ben geweest, maar in het echte Almere Centrum zitten ze niet.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html