Shoppen!,Hoe kom je aan geld?

Veel meisjes hier vinden zichzelf te jong om te werken :roll_eyes:

Ik kreeg in mijn pubertijd (hahaha ik ben achttien, maar ik ben het huis uit, dus geen zakgeld voor mij) maar vijfenveertig de maand. Veertig toen ik twaalf was, en pas toen ik vijftien was ofzo kreeg ik verhoging naar vijfenveertig. Ik heb het altijd genoeg gevonden, maar ik kreeg er nooit zakgeld bij en ik kreeg véél minder dan veel meisjes die ik kende en zeker veel minder dan meisjes op dit forum.

Anyway, ik werk al sinds mijn tiende.
Toen had ik een vast oppasadres waar ik iedere twee weken een extra centje verdiende, heb tot mijn dertiende verschillende oppasadresjes gehad, en toen ik dertien was ben ik begonnen met folders lopen.

Maar goed, als je altijd maar naar je ouders gaat voor geld of ervan afhankelijk bent oude dingen te verkopen (ik geef mijn oude kleding eigenlijk altijd aan de kringloop, als het er nog fatsoenlijk uitziet, verkopen vind ik teveel gedoe) dan krijg je daar later alleen maar nadeel van.

je kan ook klusjes gaan doen voor geld,
voor je ouders of buren ofzo

als het iets is dat ik nodig heb betalen mn ouders en al de rest betaal ik zelf. ik heb geen baantje nu maar in de zomer werk ik altijd voor een beetje een spaarpotje. ik krijg ook wekelijks een bedrag van 50 euro (maar ik zit op kamers en kmoet zelf mn eten betalen enzo, kost wel wat + uitgaan) en als ik zuinig leef kom ik daar ook wel tijdje mee toe.

Hoera voor ouders.

WTF 75 euro zakgeld!!! :open_mouth: dat is toch hopelijk ook kleed geld hea!

Ik werk me echt de te-ring. Ik werk 40 uur en krijg er maar iets van 80 euro voor o.o PLUS ik heb nog een kutbaas, maar dat is dan ook de reden waarom ik morgen ontslag ga nemen x] kut horeca :grinning:

*klaag klaag, steun steun, puf puf*

ik werk 40 uur per maad.
en ik pas afentoe op ( dat kun je ook doen asl je 12 ben )
en krijg nog 50 kleedgeld.

Waarom vind ik dit topic nutteloos?

Nou ik werk gewoon krijg 800 per maand ong en 200 kleding van paps und mams om de 3 maanden en thja shoppen kan ik altijd:S:P

En meiden als je later moeder bent laat je dan een KIND van 12 op je zoon/dochter passen?? nou bij mij NO WAY! iemand van 12 is niet eens in gesteld op alles stel dat er brand uit breekt of de baby huilt maar door:S!

Omdat er al 123746354 topics hiervan zijn?

Kleedgeld, zakgeld en salaris. Zo kom ik aan mn geld. En als ik geen geld heb dan vraag ik het aan mn mama of dan winkel ik gewoon niet.

Goh, zou dat het zijn?