Shoppen!,Hoe kom je aan geld?

Nou hoe kom je dan aan geld ja?

Heb je nog spullen die je niet nodig hebt bijv een ds waar je niks meer mee doet kun je die verkopen op marktplaats met spelletjes erbij krijg je er egt wel ongeveer 140 euro voor.
Dus probeer maar en als je geen ds hebt kun je bijv iets anders verkopen!
Dus bij deze hoef je NIET te werken :wink:

ik ga gewoon naar me papa :relieved:

Werken is wel beter voor je ontwikkeling.

Dat kan ook xD

Werken is idd beter maar als je nog te jong bent voor werk is dit wel de juiste oplossing ik ben 12 dus ik kan nog geen baantje nemen.
daarom snappie!

Nou, ik krijg iedere maand zakgeld (75 euro). En ik heb nu ‘vast werk’.
Ik mag om de 2 weken gaan babysitten. Per keer krijg ik rond de 10 à 20 euro (al te zien hoeveel uren ik moet gaan)

Werken & ouders.

Je kan oppassen als je dat leuk lijkt.

ik ben al lang op zoek naar werk, kan alleen niks vinden.

Werken inderdaad, en als je 12 bent kun je ook folders lopen of klusjes doen, oppassen, et cetera.

Werken ik krijg totaal niks geen geld van mn ouders :frowning_face: ook niet voor kleding of kapper

Ik werkte wel, maar was vrijwillig dus dan nog steeds geen cash :stuck_out_tongue:

Werken inderdaad, en als je 12 bent kun je ook folders lopen of klusjes doen, oppassen, et cetera.

Ow ja dat kan ook bedankt voor de tip

Werken is veel beter, later kan je ook niet rondkomen door alleen spullen op Marktplaats te verkopen.

en ja ik werk ervoor & ik verkoop dingen op internet

Ik Ben Nagelstyliste, en heb een eigen Salon, Dus ik werk gewoon de hele week, Maar idd het is geen Optie om al je spullen op marktplaats te gaan verkopen, als je geld wilt hebben Leen t dan van je ouders, of vraag het, en Ga ervoor werken desnoods ga je vakken vullen bij een supermarkt of Opassen Maak niks uit je werkt teminste

Studiefinanciering :smirk:, werk & familie.

Ga me niet vertellen dat je dat gebruikt om mee op vakantie te gaan enzo ? :'3

werken of je ouders lief aankijken. meestal krijg ik ook wel genoeg geld voor mijn verjaardag wat ik dan bewaar totdat ik iets leuks zie…

haha, dat doet de zus van mijn vriendin ook. gewoon uitgeven aan uitgaan & vakantie enzo. als je nog thuis woont hoef je geen huur/water/elektriciteit/meubels te betalen, dus dan hou je nog wel geld over :slightly_smiling_face:

ik houd elke maand ruim 100euro over van mn stufi, dus dat kan best. Maar nu heb ik het geluk dat mijn ouders kamer en studie betalen.

OT: beter ga je werken ja, misschien hebben je ouders nog klusjes, zoals schoonmaken of strijken?