Shooters, MMORPG & RPG spellen

Hoi!
Zijn er hier ook meiden die niet de standaardspellen zoals de Sims 2, Animal Crossing en Mario Kart DS spelen?

Nouja, praat er maar zoveel over als je wil ^^

Ikzelf speel op dit moment even niets, maar ik ben wel weer van plan om te beginnen.

ik speel op dit moment ook niks, maar ik speelde w.o.w, halo en allemaal andere rpg en warspelletjes… mijn broertje leerde me alles xD

Ja, ik speelde ook WOW. Maar WOW viel wel een beetje tegen.

ik heb de Sims 2 op de playstation, maar ik vind hem niet leuk: je hebt niet dat generatie-gebeuren.
verder playstationspellen:
Potc 2
Lara Croft: Legend (+ handleiding hoe het spel door te kunnen komen :slightly_smiling_face:)
Cars xD (van mn broertje)
Sims 2 huisdieren
Madagascar (ook van mn broertje)
en nog een paar.
ik speel alleen nooit op dat ding :stuck_out_tongue: toch maar eens gaan doen.
verder heb ik noooit WoW, runescape ofzo gedaan. dat vind ik dom stomme spellen :stuck_out_tongue:

Euhm… ik zou wel es RPGs willen doen. WoW een keer uitproberen of Crysis. Die lijkt me echt vet =P Jammer dat ie zo duur is en 12 gig van je geheugen in beslag neemt.

ja, het is zo duur en je doet er zo lang over om iets te halen… maar het is wel mooi gemaakt

Ja, precies dat.
Ik vind het ook totaal niet verslavend, want het gaat voor mij veel te traag.

Ik had wel eerst een shooter, weet niet meer precies welke, was ik wel verslaafd aan :]

dat is het handige aan 2 broers, ook al zijn ze allebei aan WOW verslaafd. ik heb het ook een tijd gespeeld tot ik lvl 21 was, toen ging het vervelen. een paar voorbeelden van goede games vind ik zijn: Tombraider (III, Legend, Anniversary) assasins creed, gta, oblivion, doom 3 en fable was ook leuk om één keertje uit te spelen.

o! en vampire masquarade blood lines was ook écht gaaf! een aanrader!

Ik speel America’s army, battlefield en een van mijn favorieten is toch wel call of duty 4 ^^

WoW is veel te verslavend spel, en het werd slecht voor mn gezondheid, dus heb ik het weggedaan :stuck_out_tongue:
Wat ik wel heel graag speel is Final Fantasy.

Final Fantasy op de PC gewoon?
Is dat leuk, want ik hoor d’r best veel over :]

Ik had counterstrike en Tactical ops. Zijn shootergames, echt super leuk, zeker als je veel mensen in het echteleven leert kennen(ok, klinkt kansloos enzo maar goed)

ik heb heeeel erg lang runescape gespeeld,

Ik ook ^^
Echt ernstig, maar ik vond het echt geweldig.

Op de pc, maar meestal gewoon op de playstation, dat is ook een rpg (of ging het alleen over mmorpg’s/spellen voor op de pc?)

Nee hoor, mag overal op :]
Maar dat’s wel leuk, ik heb ook een playstation.

Is het op de PS leuker?

Me, me, me. Call of Duty’s vind ik allemaal leuk. CoD4 is offffffffcoooouuurssse de bom. Ik speel alleen maar shooters enzo. Ik zit trouwens nog te twijfelen of ik HALO3 moet kopen aangezien heel veel mensen zeiden dat ie tegenviel. Alleen nu is me Xbox is kaduuk dus ben even offline. :stuck_out_tongue: En op de PC speel(de) ik BF1942, warrock (jaja…), wolvenstein (ofzo iets… tijdje geleden), en ik ben van plan om toch nog BF2 te gaan kopen. En ik hou niet van fantasie-poppetjes. Tenzij ze uit Gears of War komen, die gekke monsters. Maar geen zwaarden enzo, blehhg.

O en ik heb Harry Potter op de Xbox :blush:

ik speel op dit moment travian, dat is een soortement WOW :stuck_out_tongue:.

Ik heb vroeger runescape gespeeld ._. te erg gewoon mja wel maar 2 maandjes.
Nog een free trial van wow gehad dat vond k ook wel hip maar ik ben te arm om 't te kopen en ik wil mn geld er liever niet aan uitgeven xD
En speel coduo of cod2 wel eens ^^ niet echt vaak ofzo, alleen als ik me verveel