Shoot meeting

Hallo allemaal.

Het lijkt me leuk om in de Lente/zomer misschien een keer een shoot meeting te houden? Dat we met een groepje afspreken en dan elkaar fotograferen bijvoorbeeld. Ik denk dat we hier allemaal weer heel erg veel van kunnen leren! En dat het gewoon erg gezellig is.

Ik ben benieuwd of er meer animo is hiervoor:)

lijstje:

Zaterdag 4juni

• heartbeat (joyce)
  • Rainbowgirly (Rosalie)
  • xamiiex (amy)
  • Lovecandy (darcy)
  • Ellennnnn (ellen)
    Zondag 5juni
  • heartbeat (joyce)
  • Rainbowgirly (Rosalie)
  • Ingefotografie (Inge)
  • xamiiex (amy)
  • Ellennnnn (ellen)

Zaterdag 11juni

• heartbeat (joyce)
  • Rainbowgirly (Rosalie)
  • xamiiex (amy)

zondag 12juni

• heartbeat (joyce)
  • Rainbowgirly (Rosalie)
  • Ingefotografie (Inge)
  • xamiiex (amy)

zaterdag 18juni

• heartbeat (joyce)
  • Rainbowgirly (Rosalie)
  • xamiiex (amy)
  • Ellennnnn (ellen)

zaterdag 25juni

• heartbeat (joyce)
  • Rainbowgirly (Rosalie)
  • xamiiex (amy)
  • Ellennnnn (ellen)

zondag 26juni

• heartbeat (joyce)
  • Rainbowgirly (Rosalie)
  • Inge fotografie (Inge)
  • xamiiex (amy)
  • Ellennnnn (ellen)

Ik heb het laatste lijstje gekopieerd. Sabine je staat er nog niet tussen geef maar even door wanneer je zou kunnen dan zeg ik je erbij.

Is Utrecht het meest centraal voor de meeste mensen? Een idee om daar af te spreken.

Leuk idee! Maar ik fotografeer niet echt leuk, dus up voor jou :slightly_smiling_face:

Wauw leuk! :grinning:
Wil ik wel aan meedoen

Leuk ;d

@ Koos, maakt niet uit;d juist leuk om wat beginners en gevorderde te hebben:)
Misschien leuk als we een lijstje maken met mensen die interesse hebben en dat je achter je naam een link van je topic zet als je die hebt? En misschien woonplaats? ik zet niet precies neer waar ik woon maar misschien de provincie? Dat we op het eind weten waar iedereen ongeveer vandaan komt voor de locatie vast te stellen.

Als je dan het lijstje even kopieert en je naam erbij toevoegt als je interesse hebt. Ook al weet je het nog niet zeker je kan je naam er altijd bijzetten het duurt toch nog wel even.

Ik begin wel
Heartbeat (Joyce) Mijn topic

Heartbeat (Joyce) Mijn topic Woonplaats: Noord-Brabant
Ellennnnn (Elllen) Mijn topic - Den Bosch

Oh haha als ik je topic kopieer ofzo dan ziet hij 't niet…

Oh dit vind ik wel een leuk idee :grinning:
eens kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Oh jammer dat hij dat niet doet ;p

Haha ben er ook benieuwd naar Aurorae;p

Als ik dan meega (ligt er aan waar het word gehouden, mag niet heeeel ver weg in m’n eentje van m’n ouders, en ik denk niet dat vriendjes toegestaan zijn? haha)
Maar ik heb nog geen spiegelreflex, die krijg ik over een weekje dus dan weet ik nog niet echt hoe dat werkt haha.

Alleen elkaar? Want dat vind ik dan weer niks aan.

Ja we kunnen ook modellen regelen? Zijn vast wel meisjes die dat leuk vinden mij maakt het allemaal niet uit.

@Ellen, ik weet niet of je vriendje het leuk vind om erbij te zijn hahaha ;p Mijn vriend zou dat dus echt niet doen!

Het lijkt mij ook heel erg leuk, ik ken alleen niet echt veel meiden van girlscene ofzo, maar ik lees superveel mee en ik fotografeer zelf ook :slightly_smiling_face: dus als ik welkom ben lijkt het me leuk haha!

@heartbeat; haha dat denk ik dus ook niet, maar als het best ver weg is en op een dag dat hij kan, dan gaat hij wel mee voor mij, of ik vraag gewoon of mijn vader me brengt ofzo, maargoed. Eerst maar eens zien of dit lukt :grinning:

We kunnen natuurlijk ook elkaar tips geven enzo :slightly_smiling_face:

Ik ken ook niet heeeeel veel meiden goed hoor. Maar dat kan veranderen.
Zet je naam maar bij het lijstje als je interesse hebt dan weten we een beetje of er genoeg animo voor is ja of nee :slightly_smiling_face:

Heartbeat (Joyce) Mijn topic - Noord-Brabant

(de topics zijn in het lijstje helaas niet meer aanklikbaar, als iemand weet hoe dit op te lossen is?)

Ja als je die topics wilt aanklikken dan moet je telkens de link van het topic opzoeken haha, doe anders maar zonder topic, de meeste kan je wel vinden :slightly_smiling_face:

Oke ik heb dus ook interesse :slightly_smiling_face:

After the storm (Meike) Mijn topic - Alkmaar

ik heb trouwens m’n naam veranderd ;p het was eerst imaginaryworld

Ik vind het ook wel een leuk idee! ik heb hier alleen geen topic hier

wat een idee zou kunnen zijn omdat het mij ook niet leuk lijkt om gefotografeerd te worden… en Ellen niet te ver mag alleen… om een vriend/vriendin mee te nemen die model zou kunnen staan? heb je meteen iemand die mee kan reizen… en ook mensen die we zouden kunnen fotograferen!

Haha grote groep krijg je dan ja, maar volgensmij ben ik de enige die niet alleen mag/durft te reizen (oooh ik voel me nu zo’n kind en stom he haha) maar we kijken wel waar het gehouden word, en wanneer. Maar het blijft een superleuk idee :grinning:

Is het niet leuk als er allemaal mensen komen met verschillende interesses in fotografie? De een is van het modellen fotograferen, de ander landschappen etc.
Iedereen heeft wel iets waar je wat van kunt opsteken.

Heartbeat (Joyce) Mijn topic - Noord-Brabant
After the storm (Meike) Mijn topic - Alkmaar
JDLxx(Jamie) Mijn topic - Noord-Brabant