shoes & party

dear girls & maybe boys,
volgende week donderdag heb ik m’n schoolfeest.
het thema is zoet, 't slaat niet echt ergens op maar owkeei, je moet dus in roze & rood want het is voor valentijn. m’n jurkje heb ik al, alleen nu m’n schoenen, ik had het jurkje gekocht voor kerst met de schoenen alleen die schoenen hebben een best wel hoge hak en dan kan ik niet dansen. uggs of all stars of hoge laarzen kunnen echt niet onder het jurkje, maar het staat ook weer zo vaag als je bijvoorbeeld leuke slipperdingetjes doet want ik doe wel een panty aan…
all i ask is help, x

Ballerina’s?

jaaa 't kan op zich wel, alleen dan moet ik dus poederbeige, gouden of zilveren, maar niet met zo’n saai strikjee, maar thankuuu.

ik doe altijd vans.

da’s wel stoer,

ik heb met t gala hakken aan gedaan maar ballerina’s meegenomen,
en toen mn voeten heeeel pijn deden deed ik mijn ballerina’s aan :slightly_smiling_face:

da’s een slim idee, thankuu

blote voetjes?
haha nee, ik neem ook altijd ballerina’s mee of mijn vans.

Doe gewoon ballerina’s aan :slightly_smiling_face:
En koop goedkope, van H&M of zo.

ballerina’s idd

Ballerina’s. Hebben ze volgens mij wel genoeg bij discountwinkeltjes en H&M, zodat je er niet al te veel geld aan uit hoeft te geven.
Die ballerina’s in de sale misschien, die zijn er in het rood en in het goud, ze zitten in een tasje.

Correctie, die waren in de sale. Nu hebben ze wel hele leuke rode… maar die zijn niet in de sale. Succes!

je kan ook sleehakken kopen? daar kun je makkelijker op dansen.

neem gewoon wat oude of goedkope ballerina’s mee in een tasje en laat ze in de garderobe leggen, als je het zat bent, wissel je gewoon je schoenen. Heb ik ook weleens gedaan bij het gala