Shoebas - puma creepers gedupeerde gezocht!

Hoi girls,

De puma creepers zijn een hipe en worden overal verkocht,
zo ook op Shoebas.
Je kon de schoenen op pre-order bestellen en op de release datum 29 september.
De winkel heeft twee winkels in Nederland en heeft een internet site die betrouwbaar lijkt
met een keurmerk en een ‘goede voorwaarde’
een aantal meiden hadden ze op pre-order besteld en een paar op de release datum,
maar steeds krijgen we geen bericht en word de telefoon niet opgenomen als er vragen zijn.

één meisje heeft de puma creepers binnen gekregen, en vergeleken met de echte pumas.
De creepers zijn nep en niet goed afgewerkt, ook zat er een beschadigde doos bij en geen
suede dustbag.

Zijn er meerdere meiden die bij Shoebas hebben besteld?

Graag een bericht zodat ik je kan toevoegen in onze groepsapp om actie te ondernemen.

1 topic lijkt me wel genoeg toch?

Jup, zelfde hier.

Ik heb je een Pm gestuurd!

Hier hetzelfde probleem. Puma schijnt te hebben bevestigd dat Shoebas geen echte verkoopt… doei 140 euro. Echt niet dat ze dat nog gaan terugstorten als ik ze nog binnen krijg en zou retourneren

Hey,

Ik had hier ook creepers besteld van Puma.
Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Puma met daarin foto’s van de schoenen en Puma heeft mij een mailtje gestuurd met de bevestiging dat ze fake zijn.
Toen heb ik bij mijn bank een verzoek ingedient tot terugbetaling.
Ik heb de mail van Puma naar hun verstuurd en wat andere bewijsjes en zo heb ik mijn geld van de bank gewoon terug gekregen.
Ik heb de schoenen dus niet geretourneerd.
Puma weet er dus van en hebben laten weten dat ze de winkel hebben gereport. Ik neem aan dat er dus al wat aan gedaan word.

Wel echt heel sneu voor de mensen die denken dat het gewoon echte zijn…
Ik heb trouwens een video gemaakt over de neppe schoenen, mocht iemand geinteresseerd zijn: https://www.youtube.com/watch?v=dtKnWOo_2JI

Zelfde hier! Heb ze 29 september besteld toen de site helemaal traag was doordat er zoveel werd besteld, heb zelfs twee maten besteld waardoor ik 260 euro kwijt ben… kreeg 3 oktober een mail van Shoebas dat de schoenen in week 42 (deze week) zouden aankomen. Daarna niks meer van ze gehoord en nog geen pakketjes binnengekomen. Hebben jullie er al wat aan gedaan?

Hey,

Helaas heb ik dit forum te laat gevonden en het filmpje van bo en heb ik gistere 2 paar creepers besteld van shoebas. Ik heb ze nog niet binnen want is een pre-order. Bokado, je zei in je filmpje dat je je geld terug heb kunnen krijgen. Zou jij of iemand AUB kunnen vertellen hoe dat kan! €260 is too much money voor neppe schoenen! oh wat baal ik.

Hoi, ik heb ze de 25 oktober bestelt en zou ze rond 5 november binnen krijgen, nu ik dit lees baal ik wel heel erg. Kan ik misschien ook in de app?

Ik heb hetzelfde probleem en heb de schoenen net binnen gekregen… hebben jullie tips wat nu te doen?

Hoi,
Ik heb ze ook besteld op shoebas en ook de schoenen niet binnen gekregen! Als je kijkt op trustpilot zie je dan ook alleen maar slechte recensies. Ik heb wat onderzoek gedaan en de eigenaren blijken te zijn: Chantal Rebecca Rechmann en Savari M N. Om je geld terug te krijgen moeten zoveel mogelijk mensen een klacht indienen bij ACM. Ook kan je de site melden bij consuwijzer.nl, hierdoor kan de site ook nog een boete krijgen!