Shoe problem

Hee! Ik heb een schoenen probleem. Vaak ga ik ergens heen, naar de stad ofzo. En dan is het met dit weer lekker om op slippertjes enzo te lopen, máár mijn voeten staan scheef, mijn hakken staan zegmaar naar binnen, en op veel slippers loop ik dus ernaast.

Nu wil ik goede schoenen kopen, die goed lopen, er leuk uit zien, en die je bij vrij veel dingen ook leuk kan combineren. Nu twijfel ik tussen twee paar schoenen, Vans, of All stars. De prijs maakt niet uit, het liefst heb ik zwarte, of in elk geval donkere schoenen, maar er zijn heel veel leuke andere motiefjes.
Welke schoenen zou jij kiezen? (Misschien een plaatje erbij, ook wel handig)

Hoe maak ik btw een poll op girlscene? haha

All-Stars lopen niet heel fijn als je op dat gebied zoekt, denk ik.

All stars sowieso. Ik vind Vans maar jongensschoenen :’)

Vans zijn ook niet heel goed. Ik zou naar andere schoenen zoeken.

Vans en Allstars zijn beide slechte schoenen. Ze lopen snel scheef. En als dit iets is wat je juist niet wil, zou ik opzoek gaan naar een ander soort schoen. (:

Oke, ik weet verder eigenlijk niet goede loopschoenen? Ik hoef niet van die bergschoenen maar ik heb nu een paar schoenen van Esprit, die lopen opzich ook wel goed, alleen ik vind ze niet meer zo heel mooi …

Ik vind all stars betere steun hebben dan vans. Ik ga voor mijn 4/5e paar :]

Inderdaad: All Stars lopen niet lekker! Ik kan zelf kilometers op teenslippers lopen, maar op Allstars heb ik vrij snel last van m’n voeten.
OVer Vans weet ik het niet, maar check eens dat soort schoenenwinkels, kijk wat je leuk vindt en probeer het uit. Vraag anders gewoon een verkoper over wat je het beste kan doen :grinning:

wat dacht je van birkenstocks?ze zijn niet mooi maar lopen heerlijk en zette je voeten in de goede stand…maarja als je echt scheef staat moet je misschien even langs een hoe heet dat voeten dokter:P die kijkt dan of het aan je voete ligt kan bv ook aan je rugliggen maar ik denk bij jou aan je voeten omdat je hielen scheef staan

Vans zijn ook niet ideaal om lang op te lopen, naar een uurtje heb ik het dan wel gezien!
Bjorn borgs vind ik lekker lopen :slightly_smiling_face: en dan gewoon stevige sneakers ja staat eigenlijk alleen onder een spijkerbroek. Heb je ook steunzolen?

weetje welke schoenen wel fijn lopen? Half Cabs! Noh, daar kan ik dagen op rond hobbelen zonder ook maar ergens last van te hebben. (:

http://www.greenmelon.nl/wp/wp-content/uploads/2010/01/vans-2010-spring-half-cab-pro-collection-3.jpg

Ik denk dat je, als je voeten echt scheef staan, je het beste naar een dingesoloog kunt gaan (naam kwijt) Die helpt je aan zooltjes o.i.d. en zorgt dat je voeten weer recht zullen staan! Maar je vraag was goede schoenen, ik zou voor een paar stevige en leuke sneakers gaan, en dan niet van die dingen met 1 stofje als zijkant (allstars/vans) maar van dat echte plasticachtige spul of wat je hierboven ziet aan de zijkant.

Ik kan juist echt uren op Vans lopen, maar dat zal bij iedereen wel anders zijn.
Verder vind ik all stars echt niet lekker zitten

ik heb er zelf ook last van dat mijn voet scheef staan (komt door een blessure aan m’n enkel). Hierdoor staat mijn linkvoet erg naar binnen. Ik draag wel gewoon All Stars, maar draag hier speciale zooltjes in, zodat je voeten wel recht blijven staan. Als ik nieuwe schoenen koop pas ik ook meteen of die zooltjes erin passen, en zo loop ik niet meer naar binnen. Misschien is dit ook een idee voor jou?

podoloog (:

Lage all stars met een zooltje lopen wel heel lekker :grinning:
Daar zou ik voor gaan.

Ja lage allstars vind ik ook heel mooi! Het is niet heel erg scheef ofzo, maar het moeten wel dichte schoenen zijn ja. Ik zal maandag eens in de stad rondneuzen!

Nu ga ik iets zeggen wat je niet leuk zal vinden, maar beide schoenen zijn geen goede keuze als je hakken naar binnen staan. Wil je goede steun, dan zul je echt naar iets anders moeten kijken.

Ga naar iets of iemand die zooltjes heeft speciaal voor jouw voeten.
Ik heb ook scheef naar binnenstaande achtige voeten, en met zooltjes kun je zowel én all stars én vans dragen.

Alhoewel ik ze altijd in mijn adidas schoenen draag, want dat vind ik fijner zitten :grinning:

Sowieso ergens vragen naar GOEDE zooltjes specifiek voor jouw voeten, dat zal ook meteen je houding verbeteren (als je daar dan ook ietwat last van hebt/had)

Ik ben trouwens door de dokter naar een fysiotherapeute verwezen.
Daar heb ik zooltjes gekregen en daardoor zijn mijn klachten in mijn knieën en enkels nu ook over :grinning:

Ik denk niet dat je aan deze post echt wat hebt maar goed :wink: