shit

ik zit met een mega probleem.
ik ben nu 16 maar mijn gymdocent 19
toen ik 14 was ging ik dus stappen en kwam ik hem tegen en hebben we 1 jaar gehad maar ik ben zwanger van hem geweest en nu is hij mijn leraar sinds 2 maanden en ik denk dat ik hem nog steeds leuk vind HELP?
x

je klinkt niet echt als iemand van 16 :’)

• maar sorry kan je ook niet helpen -

Uhhh… dafuq

1. “toen ik 14 was ging ik dus stappen” - Waar zit sowieso je verstand?!
  2. Hij is nu 19. Wat hem toen 17 maakte. Welke jongen van 17 neemt er een ‘relatie’ met een kind van 14? Op je 17e zit je in een compleet andere levensfase.
  3. Je bent al zwanger van hem geweest. Nogmaals, waar zit je verstand?!
  4. Hij is je docent. Of dat je nu een geschiedenis met elkaar hebt of niet…dat is momenteel compleet irrelevant.

Wil je echt dat ik nu nog mijn mening geef, of is mijn punt duidelijk?

Af en toe heb je van die momenten dat anderen precies verwoorden wat jij wil zeggen. Dit is er één.

^ Ik ging ook uit toen ik 14 was en ik was ook geen dom losgeslagen hersenloos kind ofzo :’)
+ Zo’n enorm verschil is dat echt niet, jongens van 17 en meiden van 14.

Anyway, hij is idd gewoon je docent, dus je kan daar gewoon niks mee doen.

1. Deed ik ook
  2. Ik had op mijn 14e een vriendje van 18, ligt maar net aan in hoeverre je ontwikkeld bent
  3. Shit happens, en aangezien ze een jaar gehad hebben lijkt het me niet onvermijdelijk dat je dan seks met elkaar hebt.

Verder vind ik dit serieus echt de ***ste situatie waar je je in kunt bevinden. Ik ben bang dat je je gevoelens even moet gaan uitschakelen, door het feit dat hij je leraar is en ook door jullie verleden.

Een jongen van 17 gaat zijn studententijd in inclusief studenten stapavondjes met vrienden en seks met random meiden (uitzonderingen daargelaten uiteraard maar over het algemeen gaat het zo)

Een meisje van 14 zit net in haar pubertijd, en moet nog giechelen bij het woord piemel.

Sorry, maar dat vind ik nogal een verschil.