shit shit shit

Ik heb net mijn wenkbrauwen voor het eerst geepileerd bij een salon. En ik vind ze veeeel te dun. Ik heb van mezelf dikke zwarte wenkbrauwen. Ik wou dat ze alleen de boven kant epileerde maar ze deed ook de onderkant. Wat moet ik nu doeeen ik vind het heel lelijk. En groeit het snel terug of watt ?? :frowning_face:

Groetjes

Ik zou het sowieso de volgende keer als je daar heen gaat duidelijker maken hoe je het wil.

Voor nu kan je inderdaad weinig anders dan wachten tot het weer bijgroeit. Ik vind zelf een halve wenkbrauw erbij tekenen nooit zo mooi haha

tjaaa…het verschilt bij iedereen hoe snel de haartjes terug groeien. Ik hoop voor je dat ze snel terug groeien! Maar de volgende keer duidelijk vertellen wat je wilt bij de salon!

Merkte je het niet dan, toen ze aan de onderkant ging plukken? Zo ja, dan moet je dat de volgende keer gewoon gelijk aangeven hoor! Voor nu kun je het een beetje proberen bij te werken maar dat zal niet meevallen om dat natuurlijk laten lijken.
Bij mij groeit het altijd best wel snel weer.

Heb precies hetzelfde gehad. Bij mij werkte wenkbrauwpoeder op zich wel, maar verder gewoon geduld hebben

ik zou even bijtekenen, en hopen dat het snel weer terug groeit!

Maar van onder had ik hele natuurlijke haartjes het leek zeg maar geepileerd. Maar als ik het nu terug groeit komen er dan extra haartjes of groeit het normaal terug??

Wonderolie erop smeren. Maar waarom gaf je niet aan dat de onderkant niet hoefde? Het groeit wel weer aan

en ik maar denken dat t over shit gaat XD

Dat gaf ik aan en toen ze al bezig was en toen ik het op een gegeven moment al door had, moest ze wel verder want het zag er niet meer uit. Achteraf zei ze ja ik moest het doen anders kreeg ik er geen vorm in :S

Tuurlijk groeien er geen extra haartjes terug. Er groeien niet ineens extra haarzakjes onder je huid :wink:

Hoi xCeCe,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met hoe de salon je wenkbrauwen heeft geëpileerd. Helaas zul je toch echt geduld moeten hebben en wachten tot de haartjes terug groeien. In de tussentijd kun je het iets dragelijker maken door ze iets dikker aan te zetten met een wenkbrauwpotlood of wenkbrauwpoeder.

Ik hoop dat je wenkbrauwen snel weer ‘hersteld’ zijn.

Liefs,

Marjolein

Hoi dankjewel iedereen voor jullie lieve berichtjes. Ik begin een beetje hoop te krijgen. Ik hoop dat ze normaal terug groeien :flushed:

Ohjaa mijn vader mag echt niet weten dat ik ze zo heb gedaan… hoe kan ik voorkomen dat hij het ziet.

:’)

1. zo’n gemaskerd balmasker
  2. beanie over je hoofd trekken
  3. bivakmuts
  4. een extreem dikke laag foundation over je wenkbrauwen smeren zodat het daardoor lijkt te komen (NOTE: hierbij moet het wel zo dik dat ze helemaal bedekt worden)
  5. een donkere zonnebril aan je vaders gezicht plakken
  6. verband
  7. weigeren nog iemand onder ogen te komen

Als ik mijn wenkbrauwen epileer komt het echt wel weer terug hoor.

Waarom beslist jouw vader over je wenkbrauwen? (’:

Hij vind dat ik nog te jong ben :S maar ik ben over een paar daagjes 17 :hammer:

Natuurlijk groeit het terug, maar ze had het over extra haartjes :wink: