Shit! it's sunday.

Persoonlijk vind ik zondag altijd zo boring. Je hebt niets te doen, meestal kruip ik dan gewoon achter mn pc.

Hebben jullie tips om de zondag leuker te maken :slightly_smiling_face:?

Bedankt alvast♥ .
xo

Ik vind zondag juist altijd een fijne dag om bij te komen van de week. Ik hang dan vaak gewoon wat op de bank TV te kijken of ik ga achter mijn laptop. Maar misschien kan je iets met vriendinnen gaan doen?

gezellig bij familie gaan zitten
naar vrienden gaan
dingen doen die je op andere dagen ook doet

Ik gebruik mijn zondagen meestal voor huiswerk, maar als ik dat niet heb gebruik ik mijn zondag net als een andere vrije dag: naar vrienden etc. (:

Ik heb elke zondag scouts… Het is altijd super tof om met je vriendinnen te spelen, praten, lachen,… En je bent nooit verplicht om te gaan, dus als je geen zin hebt blijf je gewoon thuis :slightly_smiling_face:

Vroeger vond ik de zondagen ook helemaal niks want had nooit iets te doen.
Nu vind ik het geweldig dat ik eens niks te doen heb :’)

Ik lig de hele zondag wat in mijn bed tv te kijken.

's Ochtends ga ik altijd uitgebreid douchen (scheren, scrubben, haar doen etc) en dan gezichtsscrub, masker, haarmasker. Soms nagels lakken
En verder is het de enige dag dat ik niets moet doen dus ik vind het heerlijk :3 Soms spreek ik wel met een vriendin af want af en toe is het saai maar dat is dan ook alles.

Precies hetzelfde! Ik ben overdag meestal met mij vriend, want dan slapen we bij elkaar en 's middags/'s avonds moet ik bijna altijd leren…

Ik heb ook een hekel aan de zondagen…

Ik hou van zondag. Lekker niks doen en computeren :’) Dat vind ik juist fijn haha.

Zondag = huiswerkdag voor mij haha. En we gaan ook altijd naar familie etc doen.

Ik doe lekker niets op zondag word ik eigenlijk wel blij van! ook wel boring soms ;p

Ik maak zondag al het huiswerk dat ik maar bleef verschuiven :’)

Vrienden, Huiswerk, muziek maken etc

Buiten hardlopen :grinning: !

De hele dag huiswerkdag :S

Normaal gesproken moet ik werken, maar vandaag de hele dag met mn brakke hoofd geleerd :frowning_face:

Kon ik maar niks doen, je wilt niet weten wat ik voor een vrije zondag over heb op dit moment haha :stuck_out_tongue: