Shit, het wk onder schooltijd!

Jammer jammer, de eerste wedstrijd spelen ze maandag om half 2 tijdens schooltijd.
Nu zijn er ook meiden die dat totaal niet boeien, maar er zijn ook meiden die het wel graag willen zien. Wat vinden jullie, zou school moeten zeggen we gaan het met ze allen kijken, of gewoon de lessen volgen?

er zijn zelfs scholen die vrij krijgen!

deel je mening

Ik haat voetbal maar als ik op school zou zitten dan zou ik me er wel voor inzetten om een vrij middagje te regelen.

voetbal is gezellig, lekker met zijn allen kijken!

hoewel ik het lekker zou vinden om dan een middagje vrij te hebben (als k nog school had dan en geen vakantie xD) vind ik het belachelijk om vrij te krijgen vanwege het wk.
en het in de klas kijken vind ik ook geen optie want er zijn mensen die het totaal niet interesseren en die zijn dan wel verplicht om mee te kijken

Je kunt ook de radio aan doen?

Wij hebben dan geen lessen omdat we examen hebben… Ik ga de eerste match niet kijken omdat ik moet leren, maar de 21ste ga ik wel kijken want dan hebben we nog maar één examen maar niet zo een moeilijke… Ik kijk alleen wanneer Portugal speelt ^^

wij zijn met z’n allen naar de directie toegestapt. en toen hebben we hun zover gekregen dat we of op school in de kantine een groot scherm ophangen en het daar op kijken óf je mag naar huis. mischien een idee om het daar op school ook over te hebben?

wij krijgen vrij geloof ik.
heb interesseert mij niet, maar goed vrij is nooit verkeerd, haha

je kunt gaan spijbelen, zeggen dat je ziek bent of naar de dokter moet. en aan de meneer of mevrouw vragen waar je les van hebt. :grinning:

Ja ik zit hier ook al zo: wtf vrij vanwege een paar lui die achter een bal aan rennen?

Het is ook allemaal online te zien.

Als je in het lager zit ok, maar vanaf het middelbaar vind ik het echt niet kunnen om leerlingen daarom naar huis te sturen. Zo kan je met alles beginnen…

vind ik ook!

ik ben sowieso vrij maar ik vind dat scholen daar wel iets leuks mee zouden kunnen doen

Ik word ook strontziek van de kleur oranje. En al die belachelijke dingen die je bij bier krijgt. Dutch dress? Een oranje aardappelzak met een gekleurd koord, jippie.

Ik heb gelukkig examens gehad, waardoor ik ze wel gewoon kan zien (: !

Maar ik vind het best raar als je er vrij voor zou krijgen.

Bij ons op school krijgen ze er vrij voor! vind het ook belachelijk eigelijk

Ik heb examens gehad dus ben sowieso vrij…

het is maar voetbal hoor -.-’ Mensen doen net of dat hun leven er van af hangt met dat rot wk xD

Maar ik zou mee gewoon ziekmelden ofzo :slightly_smiling_face:

pff, voetbal, bah.
ben ik even blij dat me vader is werken maandag :’)
het is toch veel te mooi weer om binnen voetbal te kijken!

Dan kun je de leerlingen voor alles vrij gaan geven. -.-" Kom op. Het is voetbal.

Idd. Moest Holland of België nu kans maken om door te stoten naar de finale, zou ik het misschien nog ergens begrijpen :stuck_out_tongue: Maar wees nu eerlijk

Hallóóóó Nederland gaat harstikke dik winnen!!!11!!!11!!!1111!!
-.-"

Hehe.