shit. betrapt

mijn ouders mogen sommige vriendinnen van mij ook niet,
maar ze gaan me niet verbieden om met ze om te gaan… vind eigenlijk ook dat ze dat niet kunnen maken. :stuck_out_tongue:

je ouders hebben er waarschijnlijk wel een reden voor waarom je er niet mee om mag gaan?

OMG ik last eerst 'omdat ik met dat meisje gepakt ben met stRelen.'XD
sorry.
maar ik vind dat je ouders gelijk hebben hoor, zíj denken dat jij nooit zou stelen en dat die meid jouw daartoe heeft gebracht. maar mischien zei jij wel juist tegen je vriendin ‘oh laten we lekker wa pikkenXD’

hoe dan oook, ik zou ook niet willen dat mijn dochter met een slechte vriendin zou omgaan die geen goed volk is om mee om te gaan. als mijn vriendin met mij aan het winkelen is en ze stelt SERIEUS voor om te gaan stelen ga ik naar huis…

en hoe is het gegaan?

Eh, dudes, dat stelen is al wel een jaar geleden, ze wéten dat ik daarna nooit meer gestolen heb en dat meisje is jonger dan ik dus ze heeft me niet beïnvloed. [ik haar ook niet, zij begon wel eerder met stelen dan ik]
En ik heb een week huisarrest.
M’n moeder is echt dom. En ik ga ook echt geen sorry zeggen. Ik maak zelf wel uit met wie ik omga en wie niet en ik heb d’r ook al duidelijk gemaakt dat ik voor haar niet ga kappen met die vriendschap.