shit. betrapt

Ik was vandaag met een vriendin afspreken waar ik niet mee om mag gaan en toen kwam ik mn moeder tegen. Ze zei niks maar keek boos. Ze is nu nog niet thuis maar shit wat ben ik zenuwachtig.

je mag toch zelf kiezen met wie je omgaat?

Als je ouders weten dat t een “foute” vriend is (omg da’s zo’n opvoedkundige term :face_vomiting: ) dan snap ik t wel.

Tja, succes… maar denk maar zo, veel ergs kan er niet gebeuren :wink:

Waarom zou je daar niet mee om mogen gaan?

oef. waarom mag je dan niet met haar omgaan?
mijn ouders zijn ook wel zo dat ze me verbieden om met iemand om te gaan,
echt zo lame, alsof je een goeie vriendin door je ouders laat kwijt raken.

succes.

Ik ben met dat meisje gepakt met stelen daarom vinden mn ouders het niet fijn als ik nog met haar omga.

ai dat is niet goed hé. Je ouders willen je waarschijnlijk beschermen en daarom verbieden ze het je om met haar om te gaan.

ow nou snap ik je ouders wel…

tsja dan snap ik het wel.

ik heb ook zo’n vriendin waar mijn ouders eerst heeeelemaal gek van waren. ach dat meisje kon eerst niks fout doen. tot mijn moeder echt opeens uit het niets vond dat ze te overheersend was en alles moest gaan zoals zij het wilt. like wtf? ze vind het 3x niks dat ik nog met haar om ga en ze negeerte me totaal als ik het over haar heb alsof ze niet meer bestaat. ze verbied het me ook nog om met haar om te gaan, maar dat doe ik nog wel en daar kan ze nog best wel boos om worden. ze laat me vaak maar gaan als ik naar haar toe ga of met haar ga winkelen maar ik heb zo’n gevoel dat ze gevild word door mijn moeder als zij hier ooit nog een stap binnen de deur zet.

Eeh, ja, als ik jou was zou ik je ouders de waarheid vertellen. Gewoon, dat je haar aardig vind en dat jullie niet meer zullen stelen.
Maar als je echt wil kun je ook wat bij elkaar liegen van ‘We kwamen elkaar toevallig tegen bla bla bla’

Ik snap het nog niet.

mensen veranderen
je kiest voor jezelf
en vergeven is ook een vak

zie maar zo, het gebeurt 1x en niet weer, tenzij ze echt een slechte indruk etc geeft.

Dan snap ik je ouders wel.
Sorry tegen je moeder zeggen als ze thuiskomt en zorgen dat je niet meer met haar gezien wordt.

Snap je ouders wel.
Maar zeg tegen je moeder dat jullie nooit meer zullen stelen.
Beloof t haar.
Dan moet ze je gewoon vergeven (hoop ik)

Ik spreek zelf ook vaak af met een vriendin af waar ik niet meer mee om mag gaan, nog niet betrapt, thanks god. Maar ik ben ook altijd bang om een van mijn ouders tegen te komen. Ik zorg er zelf alleen maar voor dat ik op plekken zit waar hun nooit komen. Voor de rest is het nu eigenlijk alleen maar afwachten. Laat horen hoe het was meid!

Dit. Maar, als je het belooft ook echt niet meer doen. Als ze je dan weer tegenkomen met dat meisje raken ze het vertrouwen wel een beetje in je kwijt, hé. En als je toch nog met haar wil afspreken zou ik gewoon een slap verhaaltje ophangen dat jullie elkaar tegenkwamen en aan de praat kwamen enzo.

eigen schuld dikke bult. :beer:

-

Alsof dat alleen aan dat meisje ligt ofzo… Sommige ouders begrijp ik echt niet. Mijn ouders zijn gelukkig niet zo, dus ik heb geen idee wat je zou moeten doen of zeggen. Misschien dat het jouw keus was te jatten, dus dat ze jou niet mogen verbieden met haar om te gaan aangezien zij jou niet dwong oid?