Je zou niet denken dat het fashion is, maar dat is het wel!
Ik was afgelopen kerst op vakantie in Engeland, en ik zag ze overal: luxe shishapennen!
Ik had geen flauw idee wat dit waren, maar ik zag dat ze gerookt werden door veel mooie meiden, en dat elke keer als ze een hijs namen er een lichtje brandde. Dat zag er zoooo vet uit, vooral omdat het donker was toen.
Blijkbaar vallen ze -volgens foto’s en artikelen op google- ook in de smaak bij beroemdheden waaronder Sean Kingston, Ciara, en L Marshall. De reden hiervoor is omdat ze niet schadelijk zijn voor de gezondheid (geen teer, tabak en nicotine). Dat betekend dat minderjarige rokers eindelijk legaal kunnen roken !
De shishapen wordt verkocht onder het merk Eshish, wat je in Nederland kunt kopen bij MyShish (een nederlandse webshop), want anders zou je deze uit engeland moeten bestellen.
In sommige kleine winkeltjes en primera’s worden ze ook al verkocht maar ik hoorde dat deze smaken niet zo denderend vanwege de nicotine die eraan is toegevoegd.
Zijn jullie ook al bekend met de shishapen? Hebben jullie hem al geprobeerd, en zoja wat vinden jullie ervan?