Shirts voor vriendje en mij laten bedrukken. Welke tekst?

Hi girlsceners!

Mijn vriend gaat dit studiejaar (vanaf 26 september) in Belgie geneeskunde studeren. Gister hebben we gehoord dat hij is aangenomen, dus het was een bitterzoete verrassing! Erg fijn dat hij eindelijk zijn droom kan waarmaken, erg vervelend dat hij voor 7 jaren naar België verhuisd. We zijn beide 20 en hebben al 4,5 jaar een relatie.
Nu leek het me leuk om voor ons beiden een shirt te laten bedrukken, met een bepaalde tekst op de rug. Mijn idee is dat er een soort zin of woord is, wat voor het ene gedeelte op zijn rug staat, en voor het andere gedeelte op mijn rug, zodat als we het shirt beiden aanhebben en weer ‘herenigd’ zijn, de zin of het woord compleet is.
Nu is alleen de vraag: Wat kan dit voor zin of woord zijn? Ik loop al de hele dag mijn hoofd hierover te breken maar kan moeilijk iets verzinnen. Hebben jullie ideeën?

Thanks!

She’s mine —> <— He’s mine

Met zoiets heb ik een stelletje rond zien lopen op vakantie. Vond ik stiekem wel grappig… :stuck_out_tongue:

wat ook leuk is op je rug of voorkant allebei een heel/half hart doen
en als je dan tegen elkaar aan staat word dat 1
zag ik op een foto echt leuk zal kijken voor je of ik die foto nog kan vinden

Vind eigenlijk dat je zoiets persoonlijks zelfs hoort te bedenken… Succes

Ja beide had ik idd ook al aan gedacht, maar zoek nog naar iets origineler. Thanks voor het meedenken :slightly_smiling_face: Had zelf nog in m’n hoofd om op zijn shirt ‘Charelle &’ en op mijn shirt ‘& Hidde’ te doen ofzo. Als je dan alleen bent dan geeft het aan dat je een stel bent en als je samen bent is het ook een match zegmaar haha. Maar iets anders lijkt me toch nog leuker… Iets met een beetje humor ofzo, niet te slijmerig.
Zoiets als: ‘Op dit potje…’ en ‘…past dit dekseltje!’. Alleen ‘potje’ is dan een beetje misplaatst als je het alleen leest… Hehe

-

Ik vind “sharing different heartbeats” heel mooi. Dat komt uit het liedje Heartbeats van José Gonzalez. Als je dat zegmaar bij je hard laat drukken op het shirtje in een mooi lettertype lijkt me dat heel tof eruit zien.

Je kunt ook de afbeelding van een ‘potje’ en een ‘deksel’ nemen toch? :stuck_out_tongue:

deze bodoelde ik niet maar is ook erg leuk

http://i51.tinypic.com/wjjs3k.jpg

Ah dat is idd precies het idee wat ik bedoel! Thanks! Maar vind het nog te voor de hand liggend haha. (jaaa, sorry ik ben erg kieskeurig! :p)

haha nee ik snap je wel hoor je wilt iets orgineels hihi

hebben jullie misschien een zinnetje samen?
of een liedje die veel voor jullie betekend?

ene shirtje < en andere 3 haha ook wel beetje afgezaagd:P

Nee dat hebben we dus niet… Dat is het probleem haha. Misschien moet ik het maar gewoon simpel houden:

H I D
CHAR

en

& DE
ELL E

Zoiets

Als ik eerlijk moet zijn vind ik LOVE dan leuker dan die namen. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Sterkte als je vriend weg is!

Ik vind die LOVE ook leuker… Als jullie los van elkaar zijn snapt niemand het, en ik vind het persoonlijk niet zo leuk :’). Zelf weten!

Ik vind LOVE nogal afgezaagd. Plus dat het op die foto er superleuk uitziet, maar zo krijg ik het nooit als ik het laat drukken op een shirt natuurlijk. Dan staat het gewoon in het midden op het shirt, waardoor ook niemand het zal snappen. Als er alleen LO staat denk je toch niet meteen aan LOVE?

Verzin zelf iets.

Een foto van jullie samen met een tekst die dan aansluit op de rug?

Geef je niet liever iets wat hij elke dag bij zich kan dragen? Een armbandje, ketting, ring, zippo, sleutelhanger (als hij rookt.) Dat lijkt mij iets specialer.