Shirtjes die ruw worden

Nou ik heb dus een paar nieuwe shirtjes en ik heb ze nog maar een paar keer aangehad, maar ze worden helemaal ruw. Weten jullie iets hoe je dat weer kunt weghalen? Want ik vind het echt niet mooi. :pensive:

met een scheermesje dr over heen gaan. :tipping_hand_man:

oke, ik zal het proberen! ^^ nog meer tips ?

ruw? hoezo ruw?
ik weet niet precies wat je bedoelt

eehm nou… hoe leg ik het eigenlijk uit… dan word de stof ruw, en komen er allemaal van die kleine stofjes op te zitten… weet ook niet hoe ik het verder uit moet leggen! ^^

Oh met zo’n kledingroller eroverheen?

dat had ik ook, bij een t-shirt van gstar dus dan verwacht je wel kwaliteit. Ma had hem nog ma 2x aangehad, en toen kreeg je dus al van die pluisjes wat jij beschrijft. ben teruggegaan na de winkel en kreeg een nieuwe! misschien kun je dat doen?

oke! Ik neem hem volgende keer wel mee naar de H&M en dan hopen dat ik een nieuwe krijg (:

maar nog tips of niet ?

Met een scheermesje er over heen gaan inderdaad, het heet trouwens pillen. Wanneer je van die pluisjes krijgt gaat je truitje pillen. En je hebt er trouwens ook apparaatjes voor om t weg te halen!

binnenstebuiten wassen werkt ook volgens mij.

Idd binnestebuiten wassen en proberen zo min mogelijk langs je kleding te schuren, daardoor ontstaat het namelijk.

Ik kom er dus net achter dat wij zo’n apparaatje hebben :blush:
Iedereen bedankt voor de reacties! Ik zal aan mijn moeder vragen of ze mijn shirtjes voortaan binnenstebuiten wast :relieved:

Jaa weet ik, maar ik heb ze ook wel aan naar school en het zijn vaak langere shirtjes en dan zit je er op zegmaar. Ik probeer er altijd zo min mogelijk op te zitten maar dan komt het nog :frowning_face: Dus dat is wel kut. :stuck_out_tongue:

wij hebben een pluiskam (dat staat erop ;P) en dan ga je daarmee over die pluisjes en dan gaan ze eraf.

Je kan zo’n ding toch bij de H&M kopen?

Zo’n rollerding voor kleding?

Zoon rolding wel ja, maar dat is meer voor haartjes en kleine pluisjes!