Shirt.

Weet iemand waar ik dit shirt kan halen?
Heb al op marktplaats gekeken, maar daar zijn er maar 2, waarvan 1 gereserveerd en de ander nogal raar aan de onderkant is.

Ebay kan niet, want ik heb geen idee hoe paypal werkt en eigenlijk heb ik daar ook geen behoefte aan.
Dus het liefst alleen winkels… en zeg nou niet ‘het ikzoek topic’, want daar krijg je amper antwoord. Als ik een aantal antwoorden heb gehad, mag hij wel gesloten worden als het jullie irriteert.

http://mylifemybody.com/wp-content/uploads/2010/07/heidi-klum-t-shirt-profile.jpg

Kan je die foto er niet zelf op printen?

Toch moet het in het ik zoek-topic.

Ja zat ik ook al aan te denken, maar ben bang dat ie dan snel vervaagd… heb er ook totaal geen ervaring mee.

Ik ken hem niet, geen idee. Staat er op Marktplaats niet bij van welke winkel hij komt?

Die verkochten ze bij cool cat! :slightly_smiling_face:

indd, anders staat die daar voor jan-doedel :")

Ik denk dat ik die in Antwerpen in de Ringz & Thingz (in de Kammenstraat) heb gezien.

ik heb em, hij zit alleen heel hoog ( de kraag ) ik heb hem in den haag gekocht bij t winkeltje lemon geloof ik.

Ja dat zag ik ook, maar als ik hem erop ga printen, vervaagd ie dan niet heel snel?

Ik zeg het toch, ik zoek topic. Je krijgt wel reactie, als mensen het weten. Gewoon daar proberen dus. Ik vind het een beetje onbeschoft eigenlijk, dat je weet dat het ik zoek topic er is en dat je dan alsnog denkt een topic te mogen aanmaken.
Het topic is er niet voor niks.

In Amsterdam in het winkeltje Lime.

Lemon [en Lime is volgens mij ook ervan] is er in meerdere steden. Sowieso Amersfoort en Utrecht :slightly_smiling_face:

Overal op de markt zie ik die shirts hangen :stuck_out_tongue:

Niet die zij bedoeld, maar wel met " Je noemt\vind mij een bitch, dan heb je me moeder nog niet gezien " dat soort shirts. :laughing:

Dit dus. -.-

Nee het vervaagd niet heel snel als je daar nog een keer met je strijkijzer overgaat. Je hebt niet eens zo heel veel nodig.