Shippen jullie mensen uit je klas?

Meh, nee, dat is echt iets voor in de basisschool :’). Toen deden we dat ja, met alle “ieuws” en “echt nietes” erbij.

Shippen is toch een Tumblr dingetje?

Tumblr-taal.

Ja idd, geen straattaal. Ik vind shippen in RL… nogal apart. (tenminste als je namen gaat samenvoegen enzo, 2 mensen bij elkaar vinden passen is niks mis mee)Anders maken we hier een algemeen shiptopic van? even alle ships dumpen die je… eh shipt? van series en dergelijke :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha zijn er serieus mensen die dat doen, met mensen uit hun eigen klas? Lijkt me echt raar.

Ja ik ship mensen uit mijn klas met andere mensen, maar ik ben een shipper, dusja.

Niks straat taal lol

Nee niet echt, soms als ik me echt extreem verveel ga ik nadenken wie leuk zijn samen maar that’s it

why? als je twee mensen ziet en je denkt dat ze bij elkaar passen, waarom zou je ze dan niet shippen? Nouja ik ben er niet actief mee bezig ofzo. Maar soms dan denk ik gewoon: goh, die zouden bij elkaar passen. En soms bedenk ik met mijn andere klasgenoot een shipnaam.

Als het niet bestaat mag je dat wel aanmaken, maar dat is toch ook wel een beetje anders dan mensen uit je klas shippen?

Shippen is dus iemand koppelen in gedachten aan een ander?

In dat geval ‘‘ship’’ ik mezelf heel vaak geloof ik :’) Jack Sparrow is mijn geshipte slachtoffer

SCHULDIG

Mij vinden ze best vaak passen bij 2 jongen in de klas, waar een ervan mijn crush is! :grinning:

Nouja eigenlijk doet de halve school dit en vragen ze het best vaak maar we antwoorden er nooit op.

Zelf heb ik een vriendin van mij wel geshipt met een jongen bij ons op school en trouwens de beste vriend van mijn crush

Hahaha, wel schattig maar dit deden we dus nooit.
maar goed, ik zit als enige meid in een klas met jongens, dus… gaat em niet worden sowieso.

Ik heb twee koppels gekoppeld, ben ik nu een shipper?

Ze zitten niet bij elkaar in de klas btw.

Oh ja dit doe ik wel eens maar dan zonder het shippen te noemen.

Ik bedenk me dan ook meteen in wat voor een huis ze zouden wonen en of ze mooie kinderen zouden krijgen of niet.

Oh ik dacht echt shippen als echt er veel mee bezig zijn, de hele tijd die twee bij elkaar doen enzo, wat je op de basisschool zou doen :’) Naar elkaar drukken zodat ze kussen etc. Zoals jij het nu opnoemt doe ik ook wel eens ja, behalve dan een shipnaam.

Volgens mij hebben wij ooit een lijstje gemaakt op het middelbaar waar we onze klasgenoten shipte.

shippen skippen we meestal denk ik, want het is bij mij in de omgeving nog niet voorgekomen.