Shellac nagellak

Ik vroeg me af of jullie dit kennen en/of het gebruiken.

Voor degenen die het niet kennen zal ik het even uitleggen. Dit is een nieuw soort nagellak met gel erin, waardoor het niet gaat chippen. Hierdoor blijft de nagellak minimaal 2 weken chipvrij en hoef je dus weinig tijd en aandacht te besteden aan je nagels! Ideaal, vind ik. Gebruiken jullie het al?

Ja, het is ook echt super handig! Enige nadeel is dat je een UV-lamp nodig hebt om de shellac uit te laten harden en dat de shellac vrij duur is. Maar je haalt de extra kosten er zo uit omdat je je nagels veel minder vaak hoeft te lakken!

ik heb het ook gehad!
je hebt er wel een speciale lamp bij nodig voor het uitharden!

Ja, ik verkoop het zelf haha. 17,50 per potje. Staat in het verkooptopic :slightly_smiling_face:

en de lamp?

De lamp kan je via ebay belgie kopen. Voor rond de 30,- heb ik een lamp gekocht

Ja, dat heb ik ook! Ik heb al lange sterke nagels van mezelf, maar ze scheurden soms weleens in. Sinds ik shellac gebruik heb ik hier totaal geen last meer van. Dik pluspunt, haha!

ik vind dit wel een beetje reclame, aangezien je het ook zelf verkoopt. maar ot, ik gebruik het niet omdat ik het duur vind en ik het niet leuk vind om 3 weken met dezelfde nagellak rond te lopen. als ik een potje opi nagellak koop en daarbij een base en topcoat gebruikt blijft het ook zeker 1-2 weken zitten, dus tjaa :]